torsdag den 26. juli 2012

Hrmpf.

Nå. Har spist nektariner, drukket vand, været på www, og har set et dokumentar program om M. Monroe. Og øjne er stadig alt for åbne.
Ligger i seng og venter på den lille ustabile mand med paraplyen. Hyggede ellers i stue. Men kom til at ligge og tænke på gyser jeg engang har set. Og så følte jeg mig overvåget. Og gik i seng. Gider ikke gloes på af imaginært spøgelse.

Så nu ligger jeg som sagt her. Med snorken i venstre øre. Og fødderne placeret foran tændt ventilator og tænker på hvilket kendt fiktivt gysermonster jeg ville være mest ked af at møde.
Tror det må være  Emo-pigen fra "Forbandelsen". Eller bare hele huset i Amityville.
Eller The Grady Twins. "Come and play with us. Forever. And ever. And ever". Eller Bob fra Twin Peaks.

Jeg forstår da virkelig at hjælpe søvnen på vej...