fredag den 1. juni 2012

Hansi Hinterseer Unplugged.

Godaften.

Gæt hvem jeg sidder og taster på. Mmm. Min bærbar. Den har fået førstehjælp af Gråstænkts kollega. Og ikke alene duer den igen, det knaser heller ikke længere, når jeg taster.
Pænt pinligt faktisk...han har jo haft renset tastaturet. Og udover det havregryn jeg spildte den anden dag, så vil jeg gætte på, at der nok har været krummer og andre madrester dernede i en mængde, som vil kunne mætte en fattig vestjysk familie. Det har da virkelig ikke været en lækker fornøjelse. Og apropos ulækkert, så fik jeg heldigvis fjernet før-billede af mig fra for 20 kg. siden. I Stinna-undertøj og voldsomme mængder blege deller. Ville nok have skudt mig selv, hvis han havde set det billede.

Nå, men Brumbar er hjemme hos moar igen. Se selv!


Men det har været en dejlig dag. Fik handlet, shoppet og hygget med dejlig veninde. Og den dejligste kvinde havde efterladt en seddel med den sødeste hilsen under Bjarnes vinduesvisker. Så bliver man sgu bare så skide glad. Over at være elsket. Og over at elske.

Nu har jeg lavet frugtsalat mit viel Vanillesoße. (Fik I den? Jeg gjorde ikke. Google translate var min ven).
Og så håber jeg på et godt tv-program. Og fandeme om TV3 ikke sender Notting Hill. Jamen for fanden, ikke igen, vel?
Det perfekte tv-program for i aften ville være:
- Paranormal Activity 4.
- Tornado-jægerne. (Den titel fandt jeg selv på).
- Nye afsnit af Sex and the City.
- Hansi Hinterseer Unplugged. (Man skal jo have noget der slår en omkuld og sender en i drømmeland med 182 km/t af ren kedsomhed og frustration.

Apropos virkelig grim sanger, så skimmede jeg lige forsiden af Se og Hør i køen i Kvickly. Kandis-Johnny er blevet far. Anede ikke engang, at han havde gjort sin dobbeltgænger gravid.
Det er lidt grotesk hvordan ny kæreste ligner ham selv. Mindst en af dem må da være lidt selvfed? For de har jo groft sagt forelsket sig i sig selv. Bare med et andet kønsorgan.
Ej føj...



Status for hjemmet lige nu - Live:

- Datter er ved at muge lidt ud på teenageværelset. Får veninde på weekendbesøg.
- Søn og Gråstænkts yngste ser på klamme videoer på youtube.
- Og inde fra den anden stue, kan jeg høre lyden af en bil der fræser rundt og rundt. Og rundt. Med diskantlyd. Rigelig diskant. Med andre ord: Gråstænkt ser på rallyvideoer.

Og nu hvor vi taler om rally: Kunne jo et eller andet sted godt tænke mig at komme med ud at køre, når han får samlet rallybilen. Der er bare en enkelt lille problem. Sådan nogle rallymennesker bestiller specielle sæder hjem. Efter mål. Røv og hoftemål, fandeme. Og sæderne HAR Gråstænkt allerede bestilt. I str. übersmall. Til mennesker uden hofter. Og lår.
Det er også bare lige meget. Jeg er faktisk heller ikke sådan en Rally-Randi. Ville nok insistere på at få syet køredragt med indbygget skørt og figursyet, of course.

Vi dropper det bare.


Nu har jeg tømt rødvinsglasset, og jeg tror, at sofaen skal nyde godt af mit selskab. Er faktisk så træt, at jeg sagtens kunne sove nu.
Så...sov godt, derude. I'll be back.