lørdag den 7. april 2012

♥ PayPal ♥

Vi var alle inviteret til frokost hos Gråstænkts søde mor i dag. (Læs: Og hun laver dælme god mad!) Og gæt hvem der ikke kom med? Yes. Undertegnede plus børn. Fordi vi ikke ville udsætte uskyldige familiemedlemmer for smitte. Og fordi der stadig kører lortetema herhjemme.
Så jeg sad hjemme i sofaen og kedede mig. Og så klikkede jeg lidt rundt på nettet. Og blev fristet. Og så gik det galt. Det er det fandens med PayPal...det er alt alt for nemt at bestille.
Så dagens påskegave til mig selv består af:

- En Apple Blossom parfume.
- Apple Blossom duft pudder. (Ja, jeg blev draget af sød dåse. Altså...pudderdåse.)
- Bio Oil. (Er sikker på at den hjælper på rynker. Det SKAL den).
- Maybeline Mascara. En ny gul en.
- Øjenbrynsfarve.
- Eyeliner.
- Aussie Shampoo.
- Aussie balsam.
- Noget shine-halløjsa-spray til manken.
- SJP pafume. (Fandt genialt tilbud. 75 ml. til 104,-)
- Og en paryk til Raccoon. (Ungdommens nu til dags...mimre mimre)

God påske, Rødhætte,

Og så har jeg en kurv inde på eBay (♥) som jeg endnu ikke er gået til kassen med. Ved ikke endnu om det sker.

Nu står den på aftenshygge. Mini-Gates er på Wow-server, Raccoon sidder ved siden af mig dybt optaget af sin computerskærm. Gråstænkt sidder ved sin bærbar (her tastede jeg forkert og kom oprindeligt til at skrive: bæbar). Grammofonen (Gråstænkts yngste pige) putter ved sin far og Ms. Tetris (Gråstænkts ældste) er også optaget af det virtuelle univers.
Og Rødhætte? Hun overvejer at luske i kælderen og æde ørene på Gråstænkts påskehare.