onsdag den 19. august 2015

Kager

En af de fedeste ting ved mit arbejde, er friheden. Friheden til at kunne gå amok, når der tikker bestillinger ind. Som f.eks. i dag, hvor der var reception med Asti (ja, det er vi glade for) og kager.

Er faktisk lidt stolt. Har ikke spist af det. Kun smagt ganske lidt.

Først mini-citronmåner med citronglasur (Nej, jeg brugte ikke gul frugtfarve. Syntes det blev for barnligt.) Fantastiske bløde og med en intens smag af citron.




En helt klassisk og lækker retro-dessert: Citronfromage. Man kan da kun elske det. Mrmm. At få en blød citronsky ind i munden.
Og ja, det er citronstrimler. Kandiserede. Skide nemt. Meget velsmagende.





Og så min lækre brownie, som i dagens anledning kom i selskab af chokomousse, jordbær og mynte.





Ærligt talt; klap mig lige på skulderen. Jeg modstod det. På trods af det var en oral orgasme.



Nå...jeg er jo blevet 40 år. Kl. er 20:54 og jeg skal snart i seng. Og i morgen ned at bruge fødselsdagsgave nummer to fra arbejdet.
Er altså ret overvældende. Fik først en parfume og fodplejeprodukter. Og det var åbenbart gaven fra firmaet. Gaven fra kollegerne kom så i sidste uge: Gavekort til Matas.
Det skal i dén grad fyres af på en god mascara. Man ved jo aldrig hvem der dukker op til personaledag/firmafest på fredag. Er trods alt samtlige afdelingerne her i regionen, der kommer.

Ikke at jeg skal score. Men derfor må man jo godt se fin ud.