mandag den 2. marts 2015

Så hold dog kæft med den kjole!

Jeg bliver vanvittig af den skide kjole. Helt seriøst, det gør jeg.

Har siddet sammen med Uglen og kigget på det samme billede. På den samme computer. Hun ser den som blå og sort. Jeg ser den som hvid og guld. Muligvis med en snert af lyseblå. Men helt klart lys og guld.

Overalt på nettet kan man læse om den. Og ærligt talt; jeg begyndte da faktisk at overveje, om jeg havde en bette hjernesvulst, som påvirker min synsevne.

Det driver mig til vanvid. Og jo, jeg HAR læst forklaringerne på nettet. Men uanset hvor meget jeg vipper min skærm - uanset hvor meget jeg slukker og tænder lys - uanset om jeg har briller på eller ej


SÅ ER KJOLEN HVID OG GULD!









Lortekjole! Og så er den ikke engang ret flot. 


Det er kjolerne på den engelske side jeg lige har fundet, derimod. Årh wow...MÅ  spare penge denne måned og give mig selv et par forårskjoler. 





Må.eje.dem!


Nå. Vandvarmemanden har været her. 35 min. før tiden.
Åbnede døren med et tæppe viklet om mig. (Et tæppe, hvor der (hvilket jeg opdagede bagefter) hang et bolche fast i den ene ende) og med gnidrede øjne og bule i hovedet.

Han var lidt for frisk. 

Rar. Venlig. Men lidt for frisk. Og jeg HAVDE sagt til ham, at jeg ikke var oppe før kl. 08:00. 
Heldigvis tiede han da næsten stille med hentydninger til min losseplads dernede. Eneste bemærkning var:

"Der er hul i slangen til din tørretumbler. Der er nok derfor alt det fnulder er over det hele. Det skal du nok lige have skiftet".

Fik knurret et "Den fungerer ikke længere. Måske er det derfor? Er den brændt sammen?" Og inden jeg fik tænkt mig om, var jeg i gang med at fjerne fokus fra fnulderhelvedet og i stedet skyde skylden på en vis eks-kæreste, som jo altså var ham, som havde bundet slangen fast til varmerøret. 

Hvorfor gør jeg sådan noget? 

Det er MIN hytte! Jeg skal sgu da ikke stå og forsvare mig selv overfor Mr. Perfect, som med garanti har et værksted, som er mere rent end mit køleskab. 


Nå, men dagens optur: Tandlæge ramt af sygdom. Tid udskudt. Sådan ca. Hvad skal jeg så lave i dag? Nu, hvor jeg har fri? 



Burde nok slæbe støvsugeren ned i kælderen. Og en spand klorin.