fredag den 20. marts 2015

Hætte på mandejagt

Gu' er jeg egentlig ej. Har bestemt mig for at finde manden i virkeligheden. I ved...ham der elsker musik, vin, latter, fede samtaler, mad, appelsinhud og ost.

(Nej, dette er ingen datingprofil. Selv om det da egentlig godt kunne se sådan ud)

Der er sådan et gratis sted på nettet. En datingside. Og dem er der så egentlig pænt mange af. Alt er jo gratis. Så længe man kun kigger. Og det gør jeg så. Og får en del breve. (Ligesom alle andre kvinder). Jeg kan så bare ikke læse dem, fordi jeg nægter at betale for et medlemsskab.

Men...ærligt talt. Når jeg læser mændenes profiltekster, tror jeg sgu egentlig heller ikke, at jeg går glip af noget.


jeg er håndværker og laver gamle møbler og min fritid bruger jeg foran min pcern men jeg samler og så byggesæt så hved i lit om mig og jeg har også 2.600 dvd film og 1500 cd
(Du er da bare et catch! Jeg MÅ da se din dvd-samling!)

Moden og erfaren mand søger kvinde der er ligesindet. Jeg er familie orienteret, og har 2 dejlige børn hver anden weekend. Jeg har nyere parcelhus og orden i økonomien. Kærlig og godt humør haves og forventes
(Okay? Men HVEM er du?)

jeg elsker mine to børn dring på11 år og pige på 9 år elsker at komme ud i natur og gå tuer ved havet .sår en kommende kærste skulle gerne kunne lide det :)
(Det var ikke mange krav)

hej piger jeg er en frisk mand har Altid et Godt humør er murermester har været single ca 2 år holder meget af børn men har dsv ingen hej hej ved ikke hader utro er kun til fast forhold smiler
(Du skriver jo trusserne af mig, din tyr.)

Jeg er en mand med mange egenskaber, jeg er egentydig i vilgodtogkagodt -ok der er jeg heldig
Kender ikke til det her men det kan jeg komme til..... !!
(A' hva'?)

or den kærlighed, det tager to. ærlighed er den smukkeste, roser har brug for sol kvinde har brug for kærlighed, respekt og ømhed. 
Jeg kan godt lide ærlige og ønsker at blive elsket
(Er manden fuld?)

jeg er fra det vestjyske, hvor jeg arbejder som butikschef. Søger en sød kvinde på min alder. er 41. findes du? knus
(Jamenforhelvede! HVEM ER DU? Jeg er sgu da ret ligeglad med at du er en vestjysk butikschef)

gensidig respekt,,ærlighed.
et godt en der er godt til at nusse og blive nusset.
men først og fremmest skal du være ildt fræk og med glimt i øje ????
(Du mangler en til at tage trykket, ikke bassemand?)




For helvede, mænd! Kom ind i kampen! Der er ingen der forventer, at I skal kunne skrive en roman eller et prisnomineret digt. Men fortæl da for fanden lidt om jer selv og vis, at I faktisk gør en indsats.