mandag den 12. januar 2015

Og så overvejede jeg at slette mine brokindlæg...

men ombestemte mig alligevel.

Jeg gider ikke have en forloren virtuel dagbog, hvor der kun skal stå opture, sejre og hippidihoppidihappy ord.
Livet er nogle gange en tsunami - andre gange en lagune med kølige drinks. Og der skal være plads til det hele.


Havde jo egentlig fri i dag. Men blev ringet meget vupti op fra nyt arbejde, om jeg kunne starte i dag.
Og det kan man jo! Selvfølgelig kan man det. Så jeg slog ny rekord og fik gjort mig klar på under 10 minutter.

Udelukkende positivt. Ny chef virker god. Kollega kender jeg ret godt i forvejen. (Vi har trukket mange rødvinsbranderter hjem sammen). Og opgaverne passer glimrende til mit niveau.

Men...er det ikke latterligt, at jeg alligevel sidder og er lidt..."jeg tør ikke tro på det". Bare fordi jeg ikke har fået kontrakten endnu?
Skal godt nok arbejde intensivt med at få genetableret optimisme i sind - og ikke mindst selvværd.
Men for fanden...folk der har prøvet at lide af stress, ved hvad jeg mener.

Det er en god fornemmelse. At jeg ikke er ledig. Det betyder sgu meget for mig at have en arbejdsidentitet.


Så...jeg håber og satser på, at mine "buhu" og stressindlæg her på bloggen bliver kraftigt reduceret. Jeg har jo forsømt både Gul & Gratis, Side-9 og Ugebladet Hjemmet.
Men det har faktisk varmet med søde mails og sår'n. Det har det altså.

Og inden dette bliver til en takketale ala Hollywood, vil jeg skride ned og skifte lagen på sengen. Ved ikke, hvad jeg laver, når jeg sover, men stille er det ikke. Vågner nærmest som en mumie hver morgen. Så nu har jeg fået købt mig et kappelagen, som jeg satser på kan blive liggende hele natten.