mandag den 22. september 2014

Gul & Gratis - Nyt fra internettets losseplads

"Hvad hedder du?, Det her er nok en af de mere spøjse annoncer men den er seriøs!
Jeg søger piger, som hedder noget andet end de piger, jeg allerede har knaldet.
Det skal forstås på den måde, at jeg vil forsøge at knalde tøser med så mange forskellige navne som muligt.
F.eks. har jeg aldrig knaldet en Emilie, Tina eller Julie, så de (og mange andre) kunne være interessante for mig. :-)
Din alder og udseende er ikke så vigtig men jeg vil gerne vide, hvad jeg går ind til så vi udveksler lidt info og fotos inden vi evt. mødes.
Det er også ok, hvis du er genert eller uerfaren. Jeg er ganske rar og vi tager det afslappet. :-)
Jeg er i fyrrene, 180/78, mørkhåret, middel udrustet, ser vist ikke helt skidt ud, ikke-ryger og dufter godt.
Har du ønsker, jeg kan opfylde, vil jeg forsøge at gøre det og jeg er hverken sippet eller kedelig. :-)
Du skal være indstillet på at få noget ud af det og der kan blive tale om lidt lommepenge men det er ikke noget krav fra min side hvis du synes, det ville føles forkert. :-)"