onsdag den 2. juli 2014

Live dating-tanker fra en sofa

Nå...har fået besked fra mand på datingside. Ingen stålbriller. Ingen vindjakke. Møghøj, skaldet og mellem os: Virkelig pæn! Som i: Wow.

Og nok også for pæn til mig, tror jeg.

Utroligt nok synes han godt om mit rynkede billede?

Nå...skal jo ikke giftes med manden. Skal jo åbenbart slet ikke giftes!

Ej, men...jeg er så møgumulig. Ved godt hvem/hvad der gør mig blød helt inderst i tiktak-kammeret, men det er åbenbart håbløst.
Og så sker der det, at jeg trækker mig lidt mere om bag mit forsvarshegn, og lukker helt af. Det er nemmere. Og så har man jo altid en grund til at sætte sig i sofaen og have enormt ondt af sig selv og se romantiske film på repeat og knurre lidt i al sin selvmedlidenhed.

Nå, nu har han sendt en besked mere. Noget med, at han kun er til kvinder med former. Mrm...jeg skal give ham former.

Der er også vedhæftet et billede.
Stadig pæn. Og lidt rough. Gode underarme. Robust. Høj. Sådan ca. 25 cm højere end mig.
Der er bare lige en ting...

Hvad er det der hænger omkring hans hals? Er det en tatoveret halskæde?
Det er det vist...

Ok...nej...ikke fordømmende. Må prøve et åbent sind. Kan trods alt ikke tillade mig at rynke på næsen over det, når jeg selv sidder her i næsten ingenting i sofaen og ligner noget, der muligvis er ret langtidshævet.
Skriver jo også kun med ham. Ingen grund til at være en dum gås. Er jo ikke ligefrem fordi date-klokkerne bimler.

Og så smed han sit nummer. Dælme hurtigt. Eller er det mig der er gammeldags?
Well, kan ikke bebrejde ham det. Jeg er i zen i aften. Det er da helt utroligt, så kloge sætninger jeg kan sammensætte. Og mellem os, så kører det for mig med skarpheden.

Det kan jeg jo så bare ikke garantere, at jeg kan blive ved med at leve op til.

Christ...hvor jeg dog afskyr de der indledende parringsforsøg. Ville være meget nemmere, hvis man kunne falde for en man kender I forvejen.

Går i seng med Frasier nu. Det ved man hvad er...