torsdag den 3. juli 2014

Hvad ønsker du dig?

Bliver jeg spurgt en del om for tiden.

Fylder år næste fredag, og aner ikke engang hvordan dagen skal foregå. Ved bare at jeg skal arbejde. Og sige:

"SOMMERFERIE!"

Ville gerne have vennerne på besøg til en hyggeaften, men det må blive senere på måneden. Så i stedet tror jeg det bliver teenagerne og min nærmeste familie. Hvis de kan...Fandeme typisk at fylde år, når andre er på ferie.

Men hvad ønsker jeg mig?

Erhhhh?

Mest af alt, alt det, som ikke kan købes for penge. Evig lykke og et godt helbred - trampolinspring i hjertet og maven - lange smukke ben - evig dækning på kontoen og total udryddelse af ensporede analfabeter.
Men materielle ønsker?

.....?


............?


¤ En bil! Gerne en gammel bobble VW. Den nye ditto. Med kaleche.
¤ Botox i panden.
¤ Fedtsugninger.
¤ Parfumer. Chanel, Dior, Victor & Rolf.
¤ Havemøbler. Hvide. Antik look. Til terrandaen. (Kan ikke købes for penge, har jeg erfaret).
¤ Sex.
¤ Noget der er købt med hjertet.
¤ Penge! <3
¤ Gavekort til Ikea, Ilva, Matas, Parfumerier & Asos.
¤ Kitchen Aid. (Dream om...)
¤ Et nyt køleskab. (!!!!!). Smeg. (Koster vanvittigt - dropper det igen).
¤ 50" tv. (Giver jeg mig selv. Tror jeg. Så snart jeg har penge. Århh love! Netflix i stor format).
¤ Uh-uh! En pladespiller! I retro-style!

Og så alt det, som er skide svært for andre at købe. Vintage ting til hytten. Smukke retro plakater, lysestager, ny loftlampe til tv-stuen, make-up, tøj, sko, taske...

Tror bare, at jeg ønsker mig penge.