mandag den 14. juli 2014

Ferie update

Jeg er skredet helt ned i gear. Fuldstændig og totalt. Laver absolut intet andet disse dage, end at fortælle min krop, at nu må den gerne slappe af.
Det går ikke helt som planlagt. Vågnede med et sæt i morges, og kastede mig over mobilen, fordi jeg var sikker på, at jeg havde sovet over mig. Og kunne (selvfølgelig) ikke sove et minut længere, selv om jeg kravlede helt under dynen og smed mig i fosterstilling.

Men så er det jo rart, at man kan stå op og daffe rundt uden make up i en grim forvasket kjole - og bare nyde, at dagens to-do liste er ret overskuelig:

- Handle.
- Tage et langt bad.

(Muligvis i omvendt rækkefølge).

Årets sommerferieprojekt er i øvrigt mine fødder. Aldrig før har de været så gennemført klamme.
Så jeg kaster mig over dette fantastiske produkt, som er så klamt, at det er dragende indbydende:


Det skulle eftersigende aflive enhver form for hård hud på fødderne. Finder billederne på Google ret fascinerende.

Man tager poserne på fødderne i en times tid:



Så venter man nogle dage:



Og så skulle fødderne åbenbart eksplodere: