søndag den 29. juni 2014

Scor-Hætte

Okay...så fik jeg lidt nok af et unavngivent dating-site. Aldrig før har jeg da set så mange stålbriller anno 1985 samlet på et sted sammen med vindjakker og tykke overskæg.

Kan.ikke.

Kaster håndklædet i ringen og erkender, at jeg bare er for overfladisk. For det er jeg, når jeg logger ind på den side.
Ikke at der er noget galt med at stå fast på sine præferencer. Overhovedet. Og det gør jeg også. Kan og vil ikke nøjes. Har desuden heller ikke travlt. Kan lige så godt koncentrere mig om at komme ned i ønsket taljemål, inden jeg smider tøjet foran en mand.
Men jeg er overfladisk på nogle områder.

Hvis jeg på et profilbillede spotter, at manden lider af uhelbredelig dårlig sans for boligindretning, er han sådan set dømt ude med det samme. Og nej, jeg bor ikke selv i et forgyldt palads - og nej jeg forventer ikke et orgie af Panton, Vintage og Arne Jacobsen hos en evt. partner. Men "Hej, jeg er langturschauffør og voldsomt glad for imiteret marmor og egetræ og læder. Det står så smukt til mine nikotingule vægge, min cigarethjemmerullemaskine og den solblegede Claude Monet i skifteramme", kan jeg under ingen omstændigheder arbejde med.

Så jeg har overvejet at prøve Scor. Mest fordi jeg tror, at udvalget af farverige mennesker er lidt større derinde. Og lidt fordi jeg lugter blog-materiale. Nok mest det sidste.
Regner ikke med, at kærligheden lige sidder og gemmer sig derinde. Men man er vel for pokker kun et menneske, ikke?

Jeg prøver sgu!

.
.
.
.
.

Christ...hvorfor skal man oplyse sin vægt? Rager sgu da ikke dem. Nægter det. Man kan ikke engang vælge at taste den blank. Mindste mulighed er 40 kg.
Den snupper jeg. Og uddyber i profilteksten.


Hvad skal man skrive sådan et sted?


Nå...har skrevet, at jeg ikke aner hvorfor jeg er derinde. Det er vel fair nok? Og har frabedt mig seksuelle tilbud. Og at jeg er sød.  Og lidt urimelig omkring cyklus.


Huh...?


Der er så åbenbart keine funktioner der er tilgængelige, hvis man ikke er betalende medlem.
Nå...hul i det. Nu ser jeg lige hvor meget man kan snage derinde, og så daffer jeg da bare igen.