lørdag den 14. juni 2014

Jeg er et svin

Har brugt formiddagen på alle fire. Og ikke på den gode måde.

Var i gang med at skrubbe trægulvet på Sundhedssøns værelse i går. Og i dag kom turen til begge stuer.

Føj.for.pokker.

Nu er det jo ikke sådan, at jeg aldrig vasker gulve. Men kan konstatere, at sidst jeg var nede på alle fire med en stivbørste nok var da Lars Løkke var statsminister. Cirka.
Befinder mig i en følelse af skam. Har set vand i moser, som var renere end det der var i gulvspanden.

Utroligt, at de sociale myndigheder ikke har grebet ind.

Men jeg var snu. Jeg startede i den første stue, og sluttede i den anden stue. Ved døren til terrandaen. Og er derfor tvunget til at blive herude til gulvene er tørre, før jeg kan gøre resten af hytten ren. Hahaaaarh!

Så ligger på madrassen i solen lige nu. Drivvåd, selvfølgelig.
Undervejs satte jeg mig i en balje med vand ved et uheld.

Tror desuden nok måske, at jeg har lagt for mange kræfter i det. Synes nærmest gulvet ser afhøvlet nogle steder.

Gad vide hvor mange kalorier man forbrænder på sådan en 100 minutters seance?