fredag den 4. april 2014

ZzzzzzZzzzzzhætte

Fandeme typisk:
At når man lige akkurat har siddet og bestemt sig for at tage et langt varmt bad, så hører man lyden af en lighter der tænder igen og igen og igen og igen og igen ude på badeværelset.
Så kunne jeg ligesom godt regne ud, at det var Uglen der fedtede rundt derude og tændte stearinlys, og dermed gjorde klar til sit aftenbad, som (efter antallet af bloklys der er tændt), nok kommer til at at tage mindst en time.
Ønsker mig voldsomt et hjem med to badeværelser. Et teenage vådrum. Og et Rødhætte vådrum. Med über king size badekar på løvefødder i mit vådrum. Og et tv.
Arrhh...ville bade så længe, at min hud fik samme folder som huden omkring anus.

Endnu mere typisk er det:
At jeg igen har vist lidt for meget af brysterne til fremmed mand. Magter ikke engang at gå i spåner over det. Er ved at være vant til at dele gavmildt ud af privaten til fremmede ude i offentligheden.

Har man shoppet lidt for meget, når man har modtaget denne mail?













Nå...
Nu hentede Uglen en saks ude i køkkenet? Og tog den med ud på badeværelset. Og låste døren. Håber fandeme ikke, at hun har arvet sin mors behåringsgener på benene.

Jeg skal:
Tisse.

Thomas Treo/Ekstra Bladet:
Jeg elsker dig! Han har anmeldt Mæhdinas nye album. Med perler som:
-Numrene markerer nemlig endnu et lavpunkt i popprinsessens karriere, der ikke just kan karakteriseres som en svimlende musikalsk odyssé på genrens højeste tinder.
- Det lugter dog mere af børnefødselsdag end underliv, og der er ingen bobler i boblevandet, når Medina på ’Strip pt. 1’ proklamerer følgende: ’Rør ved mine baller, hvisker du til mig/Mens du hælder champagnen op og vrider dig’. Det er jo latterligt.

Dagens "Sig det med en sang":