mandag den 14. april 2014

Listehætte Vol. 982

Hold så op med at lave flg. stavefejl!:
- Bekræftigelse. (Gaarrhh).
- Hun vender sig til det. (Nej, det gør hun fandeme ikke. Men hun vænner sig måske til det).
- Det er da en mærkelig opførelse de bøller havde. (Opførsel!)
- Samværd. (!!!)
- Selvskab. (Seriøst...må du blive kvalt i en konsonant).
- Nød til. (NødT til!)
- Læbepromade. (Tag dig sammen).
- Advocado. (Suk...)
- Hade. (HavVde).
- Sq. (Idiot).
- Qvinde. (Hop i en mose).


Arrhh:
Det lettede.

Lige som man troede:
At alt var okay med avisen igen, så er den gal igen. Hvorfor helvede er det mine klummer der forsvinder i teknikken, og ikke de der billeder af spritstive trunter? Bør måske tage det ret personligt? Tænker jeg...

Som altid:
Er jeg ramt af forsinkede tømmermænd. Glæder mig til helligdagene. Skal indånde min dyne!

Som altid II:
Opfinder jeg undskyldninger for at forblive single. Er det dumt? Når nu ham baggårdskysseren faktisk er skide sød?
Er måske bare bange for at havne i et suppe, steg, is & ligusterhækssex forhold igen?

Skal måske også bare lige have kortsluttet de ledninger, som stadig producerer hjerteflimmer, når jeg ser a certain someone, som er alt for uopnåelig.

Hvor er det skønt:
At jeg ikke behøver at lette mig fra sofaen den næste times tid.

Massage i går:
Var (om muligt) endnu mere lækkert end det plejer. Men tror da måske nok lige, at hans hænder fik frigjort samtlige affaldsstoffer fra bodegaturen også.

Hvad sagde jeg!?:
Medina skulle lige droppes af drengebarnet, før hun kunne udgive et nyt album.
Hold kæft, hvor er du bare slet ikke ligeglad, din kost. Overhovedet. Og hold nu bare din kæft. Tak.

Dumheden har nået groteske højder:
Snotdum kvinde har sendt en halv million til Nigeria

Hun burde jo næsten have en bøde for sin manglende intelligens.

Uglen er:
I den grad gået på ferie. Stak hovedet ind til mig for et stykke tid siden med beskeden: "Jeg snupper lige n lur. Far vækkede mig monster tidligt i morges".

Monster tidligt er åbenbart kl. 10:30.

Sundhedssøn har:
Netop rundet køkkenet med beskeden: "Årh, nu skal det blive godt med noget at spise. Jeg snupper det sundeste vi har".

But of course...Selvfølgelig gør du det. Han har også spurgt mig om hvordan det går med min kost. Og om "den er super sund?". Havde lyst til at lave en smoothie af fløde og havarti ost, bælle den og bøvse ham et "ja" ind i hovedet.