onsdag den 30. april 2014

Knippelhætte

Dagens "Hov, hvad er nu det?":
Stod og rodede i baglokalet på jobbet, da jeg hørte en bil udenfor. Var sikker på, at Bossen havde glemt noget, så stak ud i baggården, og gik næsten ind i kølerhjelmen på en politibil.
Og så gik alt i stå. Det var ligesom om, at nogen trykkede på pause i livet og det eneste jeg kunne tænkte, var: "Hvem er død?".
Må have lignet en der havde fået klasket en ovnlåge i hovedet 31 gange og bagefter fået en karrusseltur med 91 km/t. Med andre ord: Totalt desorienteret på hele førstesalen. Hvilket den kære (velformede) betjent må have set. Han kiggede i hvert fald lidt undrende og spørgende på mig, steg ud af bilen og spurgte forsigtigt: "Må vi ikke holde her?"
Og så gik det egentlig op for mig, at de bare var sultne, og gerne ville have lidt mad.

Oh...my...God.

Jamen, det er sgu da godt, at jeg kan lave de sandwich med lukkede øjne, hænderne i håndjern og en knippel oppe bag i. For mellem os; havde lidt svært ved at abstrahere fra de der underarme.

(Google-foto)


Burde faktisk oprette mig en profil på Scor og få noget sex. For ligesom at få afløb i systemet og få renset tanketanken én gang for alle. 
Hånden på hjertet; jeg ser alle underarme der hænger i det fri. Alle! Er det løbetid pga. foråret? Eller er det tre års sammensparede afsavn, som er poppet op til overfladen? 


Dagens "Det kunne så sagtens være gået grueligt galt":
Eftersom nogen har aflivet firmabilen, har vi lejet en anden, mens den anden er hos autodoktoren. 
En høj en. Som man ikke stiger ind i, men som man stiger op i. 
Var heldigvis alene, da jeg ville stige ud fra passagersædet. For jeg havde glemt alt om, at jeg sad deroppe. Vippede bare højre ben ud og trådte ned mod den manglende faste grund. Kun et virkelig grimt semi-rullefald forhindrede mig i at smaske frontalt ned i asfalten. 

Dagens udgift:
Et 32" tv til Sundhedssøn. Og et iPad cover til Uglen. (Og kun fordi hun fik en større udbetaling af lommepenge for nylig, udløste prisforskellen mellem de to ting, ingen krise i den lille hytte). 

Dagens indtægt:
Løn og 11,50 på bunden af tasken.  

Dagens øvrige udgifter: 
Gider ikke tale om det. 

Dagens dilemma:
Kan ikke beslutte mig for, om jeg har hælsporer eller slidgigt i fødderne. Begge dele kan skyldes overbelastning. Story of my life. Går fandeme som Lucky Luke med diarré. 

Har lyst til:
Super Flyers.
Sex.
Kys.
Massage af fødderne.
Ramlösa Citrus.
Kirsebær.
(I tilfælde af sex, ingen kirsebær...for guds skyld!)

Dagens "Sig det med en sang":