onsdag den 30. april 2014

Hvordan kan det være...

...at designerne af tøj til bmi-udfordrede kvindekroppe, har fået en kollektiv hjerneblødning? Hvad helvede sker der for tøj i dansk plus-size afdelingerne? Sidder der i virkeligheden er tomhjernet latterlig lille gås derude, som tænker: "De tykke skal sgu ikke gå pænt klædt! Nu kan de sgu lære det!".

Eller sidder der en person med voldsom dårlig sans for kurver, buler, deller og fremhævelsen og kamoufleringen af disse, som tænker: "Hej tykke! Ved du hvad? Nu synes jeg ligesom, at du skal hoppe i denne top uden ærmer og totalt uden antydningen af markering af talje. Ja, faktisk er det bare et frisørslag med et par ekstra huller i. Og så har jeg simpelthen tilføjet et frækt blomsterbroderi med et eventyrligt gangbang af similisten på fronten, så vi rigtig kan få fokus på din mave. Og ja...så vi kan slå fast med syvtommersøm, at dit bmi vist er selvmordstruet. Og mens jeg har dig, så synes jeg da du skal prøve disse bukser, som er syet i en - helt med vilje - gulerodsform, som komplimenterer dine ridebukselår".


Hold din kæft, dine lille lede piskost. Helt alvorligt! Jeg mener det. Hvad fanden går der galt i hovedet på dem? Hvorfor skal det danske plus size ligne noget en mellemstor klovn har kastet op?