onsdag den 9. april 2014

Foretrækker kvinder dumme svin i deres valg af mænd?

For et par uger siden, talte jeg med en ung fyr som mente, at kvinder altid foretrækker og falder for dumme svin.
Udtalelsen kom efter jeg havde givet udtryk for, at jeg faktisk godt gad at gabe lidt over Blachman sådan i al almindelighed. Nu er Blachman ikke noget dumt svin. Overhovedet. Han er bare passioneret, og kæmper for det han brænder for. Men er der noget om snakken?

Nej.

I hvert fald ikke for mit vedkommende. Og jeg véd det, for jeg har en fortid med et dumt svin, og skred af samme årsag. Jeg er på ingen måde tiltrukket af en mand, som jeg skal være bange for, ligesom jeg heller ikke fniser af ekstase og fryd over at blive klasket verbalt og fysisk.
Så nej, jeg tænder på ingen måde på dumme svin eller Bad Boys. (Sidstnævnte er jo i bund og grund bare en flok primater med en mental udvikling, der aldrig rigtig kom videre efter de fik knallertkørekort).

Men indrømmet; jeg kan godt blive enormt tiltrukket af mænd med et passioneret temperament. Så længe det ikke tager overhånd og forpester alt og alle omkring dem, synes jeg faktisk det er vanvittig lækkert. (Med mindre der er tale om mænd med kvindelige gener, som insisterer på, at "hvis man ikke kan elske dem når de er værst, fortjener man dem ikke når de er bedst", mens de trækker vejret dybt gennem næseborene, som på det tidspunkt har udvidet sig så meget, at man med lethed kan mase en Galia melon derop).

Helt fortroligt og kun mellem os: Jeg kunne nok ikke helt holde mundvandet helt tilbage, hvis jeg arbejdede sammen med Gordon R., og han fik ét af sine mindre flip. (Som selvfølgelig er 70% til ære for kameraet).
Men han ER sgu lækker. Voldsomt lækker! Og jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan han mon kan bruge det temperament i sengen.








(Men sådan helt seriøst; jeg vil egentlig bare have en skide fræk skide sød passioneret intelligent sjov varm mand. Og det er vel ikke for meget at forlange.)