søndag den 16. februar 2014

It's alive

Ved I hvad? Mit hjem ligner sig selv igen. Og al opvask er klaret.

Dagens "Nå, ser man det!":
Ekstra spicy falafler med hvidløgsdressing, er godt mod tømmermænd.

Dagens "Århh altså":
Kollega havde en stor gulvlysestage til salg. Som jeg ville købe. Men så kom min boss og overbød mig. Konstant. Udadtil lod jeg som om, at jeg bare syntes det var sjovt. Men inderst inde var jeg voldsom tøsefornærmet. Som i: Helt ekstremt.
Men han vandt den stage. Jeg bakkede ud, da prisen blev ved med at stige. Med ret så stramme læber.

Og så var det fandeme bare for, at han kunne give den til mig. Ej men altså...Det er altså sådan noget der gør mig lun og helt vild glad. Simpelthen så sødt.
Den kom hjem til mig i aftes. Og står så fint i min stue nu. Og jeg sidder og håber på et voldsomt uvejr udenfor lige nu, så jeg kan tænde lysene og bare nyde synet.
Må invitere ham til slat-og "se min smukke stage" fest.

Dagens taknemmelighed:
Virkelig søde kolleger!

Dagens Yes:
Har masser af lækre rester fra i aftes i køleskabet.

Dagens optur:
..........

Dagens nedtur:
Har tømmermændsblues. Helt vildt. Møgirriterende. Selvmedlidenheden og eftertænksomheden vil ingen ende tage.