lørdag den 7. december 2013

Noget om øjenbryn, lykkepiller og Dolce Gusto

Arhh, kollapsede på sofaen og vågnede i samme stilling. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har sovet så tungt. Es ist ein wunderbares Gefühl. Og endnu skønnere bliver det, når jeg trasker i køkkenet og laver et krus livseliksir på min nyeste bedste ven:



Dagens to-do:
- Drikke kaffe.
- Vaske hår. (For fanden...hvordan kunne jeg tage fejl af shampoo og glansprodukt? Hår ligner noget der er halvt friturestegt).
- Trisse ned på arbejdet og forberede hvad der kan forberedes til i morgen, hvor jeg skal lave mad til en dejlig ældre kvindes fødselsdagsfest.
- Rydde en lille smule op herhjemme, så jeg bare kan komme hjem i morgen efter arbejde, og smide mig på sofaen sammen med Gordon Ramsay. (Ja, jeg er blevet afhængig af at se Master Chef. Gad virkelig godt sættes på plads af Gordon. Gnøfgnøf)


Dagens jubiii:
- Udlejeren til huset ved siden af, er dukket op. Måske det ligefrem bliver sikkert at gå udenfor nu?
- Min hoveddør har det ikke godt. Måske det betyder, at den bliver skiftet nu? (Den er så uhyggelig grim. Ligner noget 70'erne har kastet op. Hvem fanden var den idiot der engang mente, at røgfarvet glas da var herreflot?)
- Der er sket noget positivt med min forbrænding, efter jeg stoppede med at tage de skide lykkepiller.

I guder, hvor:
- Er lykkepiller da et grotesk ord. "Værsgod, her er en pille, som lægger sig som en skal omkring dig og dæmper alting  - incl. dit normale følelsesregister. Med i købet får du kvalme som bivirkning, nedsat forbrænding. Som som bonus: influenzasymptomer, når du glemme at tage en pille. Vi kalder den en lykkepille!"

Misforstå mig ikke:
- Det er en god opfindelse med antidepressivt medicin. Og det hjalp mig godt nok også, da tingene var allermest træls. Man skal bare ikke kalde det "lykkepiller".

Desuden:
- Burde folk der ser ned på antidepressivt medicin, have tæsk af et bundt porrer og en frossen knoldselleri. Det er uvidenhed på højeste niveau. Gad vide, om de også er imod insulinsprøjter og epilepsi piller?

Nu må det virkelig stoppe:
- Med Side-9 pigernes øjenbryn!