torsdag den 12. december 2013

Hej seng, din indbydende lille sag

Ja, jeg ligger i min seng. Fødder har kappet forbindelsen til resten af kroppen, og lever nu sit eget liv. Ildelugtende og dunkende.
JustEat laver aftensmad til teenagerne og nu er det snart weekend.

Nu skal jeg altså:
- Have købt de sidste julegaver. Var faktisk planen i går, men jeg mistede al tålmodighed i Føtex og skred hjem igen.
Fik dog købt halvdelen af bossens gave. Det er en start.

Jeg burde:
- Melde mig ind i Anonyme Kugleelskere. (Mrm, jeg kan så godt lide kugler).
Ej men! Hvert år. Hvert eneste år, kommer jeg til at købe flere kugler. Må være kugledement, for glemmer hvert år, at jeg på ingen måde mangler flere.
I går kom jeg hjem med...mange. Alt for mange.
Vores juletræ bliver enormt gay. Med slatne grene. Løse håndledsgrene.

Beskeder til unavngivne:
- Stop så. Ok? Så god er der ingen der er.
- Kansågodtlidedig.

Er det:
- Et skidt tegn, hvis man serverer for en flok pensionerede lærere, og en af dem tror at jeg også er lærer?
Er det så tid til Botox? For fanden altså også... Er jeg bare blind for realiteterne, når jeg kigger mig i spejlet? Har rynker overtaget? Og larmer mit ansigt i modvind?
Samtlige gæster var jo for pokker pensionerede!

Decembertravlhed er:
- En forrygende slankekur. Gud hvor bliver man mæt af at stå i køkkenet og indånde duften af mad.

Glæder mig voldsomt til:
- Julefrokost med firmaet. Hej hej Kaluah og knust is. So we meet again.
- Julegaveindkøbstur med chefen.
- Jul.
- At sove længe.

Har købt pebermyntedråber:
- Fordi det skulle hjælpe mod luft i maven. Det skal jeg da lige love for! Er helt stolt af mit røvhul. Der er festivitas i trussen. Et helt symfoniorkester.

All I want for Christmas is:
- *mumlemumle*

Skulle jeg ikke lige:
- Gå ud og skolde mine fødder?
- Se Love Actually?
- Lave en liste over hvem der skal have hvad i julegave?
- Klippe mine tånegle?
- Barbere mine ben? De ligner efterhånden ponyben.