onsdag den 16. oktober 2013

Nej! Nu stopper festen den ondelyneme!

Nu kan det simpelthen være nok! Som om det ikke er slemt nok, at så mange mænd på 60+ sender mig mails på den der datingside...Nu har elendigheden toppet!

Har fået denne besked:

Vi har vist meget til fælles, lad os gøre mere ved det :)

Fra en mand, der skriver dette om sig selv i sin profil:

jeg er en kraftig bygget mentalt udviklingshæmmet mand på 43 men er meget velfungerende i min hverdag 


.................!!!


Fysiske handicaps er jeg sgu ligeglad med. Men mentalt? Er det virkelig kommet dertil nu? At det er dét jeg kan få?



Og så er der hans billede...Ej men for fanden. Brød fuldstændig sammen af grin. Skal vi ikke bare sige, at det er et virkelig close-up billede. Af hans ansigt. Taget i lettere frøperspektiv. Med en gigantisk pibe i munden. Som fylder halvdelen af billedet. Se selv: (Ja, jeg har gjort ham anonym. Men piben skal I sgu se)










Ej men...selvfølgelig fortjener han kærlighed. Men beklager...Dén kan jeg under ingen omstændigheder give ham. Som i: Overhovedet! 


JEG ER SINGLE! 

Og sådan forbliver det til den helt rigtige opdager, at jeg er til stede i denne verden. I véd...ham med de der underarme og sindssyge corny humor. Med pondus. Og søde øjne. Og hang til sofa og rødvin. 


Og noget siger mig, at han ikke lige er rundt om hjørnet...I hvert fald ikke ikke på den datingside. Kan heldigvis lade være med at svare ham. Med god samvittighed. For som ikke-medlem, kan jeg kun læse breve og se profiler. Kan ikke svare nogen. Og dét er sgu da vist meget godt.