onsdag den 16. oktober 2013

Live-update - Breaking News - Hystadehætte

Åh gud nej...

Samtlige fem teenagepiger var oppe for at lave og spise Nachos. Mens de sad ved spisebordet, fik de øje på katten ude på terrandaen. Som havde en gave med.

En kæmpe stor fuldfed rotte.

Jeg gik fuldstændig i spasmer. Og hysterisk tilstand. Og stak de arme piger en fejebakke, og bad dem ordne det. Alt imens jeg gik mere og mere i selvsving inde i stuen og stod og viftede med armene og nærmest hylede.

Men heldigvis er det seje piger. De fik den op på fejebakken. Og nu ligger svinet ude i den store skraldespand.
Vil vædde med, at dens klamme familie kommer til begravelse.

Er nærmest i panik. For jeg havde jo sagt til udlejer, at der var et hul ved fundamentet. Og at belægningsstenene er sunket ret meget.

Gik ind på kommunens hjemmeside og har spammet dem med rotteanmeldelser. Og blandt andet skrevet, at jeg har brug for, at de kommer med virkelig virkelig meget gift. (Udråbstegn).
Ej men for pokker...hvad nu, hvis de har en rede under huset?

Er paranoid. Slår på toiletbrættet, inden jeg slår det op. Og kan faktisk ikke koncentrere mig om at sidde på toilettet. Svæver nærmest to cm. over sædet med røven, fordi jeg har alle mulige tanker om, at jeg midt i en uddrivelse, mærker en snude komme lidt for tæt på mine private dele.

Klamme vamle dyr.