mandag den 16. september 2013

Okay...

Man skal ikke se noget af den der Hachiko, inden man skal sove.
Aldrig.
Har stort set ondt i hele hjertet. Og har mascara over hele puden. Møgfilm.

Men så er det jo godt, at man kan blive rusket tilbage. Som f. eks af en kommentar til min blog. Som røg direkte i spamfiltret.
Afsender? Ja, personen ønsker at være anonym.

Men jeg har vist genkendt skrivestilen. Og visse personlighedstræk ved personen.
Og kan kun sige: Man skal godt nok vælge sin omgangskreds og vennekreds m. omtanke. Eller også kan jeg bare vælge at trække på skuldrene. Tror jeg vælger det sidste.

Nå...har sådan set noget søvn der venter. Meget mere vigtigt.

Men argh, er inde i en periode, hvor al træthed skrider i samme øjeblik, jeg lægger hovedet på puden.
Men den sniger sig selvfølgelig tilbage igen, og lammer hele kroppen m. tilbagevirkende kraft, når vækkeuret ringer. Ludersøvn.

Nå...men ved I hvad? Jeg skal på weekendtur om små to uger. I det skønneste selskab. Og ved I hvad? Jeg glæder mig noget så voldsomt.
Det kan ikke blive andet end skønt.

Gode traveture. Masser af latter. Hygge i stride strømme. Jamen altså...er lige før, at jeg begynder at pakke allerede nu.

Og må jeg have lov at indskyde: Der er sådan set kun ca. to måneder til jeg begynder at liste det første julepynt ind.
Jeg påpeger det blot...

I'm dreaming of a white Christmas.
Just like ones I use to know.
Where the tree tops ...lalala...ing
And children listen
To hear....sleigh bells in the snow.