torsdag den 5. september 2013

Datinghætte

Nå...ikke at jeg egentlig har behov for en kæreste. Eller rettere: Har troen på, at den type jeg søger, lige nøjagtig sidder på en datingside og venter på mig. For det skulle da være et helt utroligt sammentræf. Er altså lidt kræsen.

Score kan man altid. Men kunsten er jo at finde den person, som matcher alle de præferencer man har.
Er blevet kræsen. Skal under ingen omstændigheder have en kæreste, bare for at have en. Der er virkelig lidt patetisk m. de typer, som åbenbart kun kan fungere, hvis de er i et forhold. Og som derfor slækker mere og mere på kravene, indtil de finder en der bider på.


Men derfor kan man jo godt kigge. Og grine. Har desuden gennemført alle tilgængelige baner i ligegyldigt Facebookspil. Så jeg har brug for noget andet tidsfordriv.

Så...tadaaa; jeg er online på det store desperate kødmarked. Og gud hvor er der mange ligusterkedelige mænd derinde, som skriver en profiltekst så intetsigende, humorforladt og røvkedelig, at man tænker: "Jeg kan sgu godt forstå, at du er single!"

Har selvfølgelig allerede modtaget post. Alle nye kvinder bliver jo overfaldet m. det samme af liderlige/desperate mænd, som man har mistænkt for at være tilmeldt en sms-service, hvor de får en notifikation, når der er nye kvindelige profiler.

# hej frisk fyr fra brande bor i hus har et godt job ingen børn i min fritid køre jeg gokart vil gerne rejse ski og sol ferie mest ski det er super dejlig hej
(Ja hej...du må videre. Evt. på danskkursus?)

# Ret lækker woman...
(Tak tak! Okay...han er så faktisk pæn!? Men hvorfor skriver han ikke flere sætninger?)

# Hej har du løst til at skriv
(Egentlig ikke...)

# barre kom igang...33xxxxxx....
(Manden ligner en på 78! Har har holdt kameraet i frøperspektiv, så man har frit udsyn op i han (enorme) næsebor. Svarede ham, at jeg ikke var interesseret. Fik flg. svar: "Øv bøv"...Jesus...)


(Hov...vent lige...hvem er nu det? Ham her ser jo ligefrem sød ud. Som i: Enormt sød. Damn, han er høj. Og bred - på den fede måde. 
Vil bare fortælle mig, at han har 20 liter rødvin. Kan næsten allerede lide ham). 

# Bliver altså nød til at kommentere ....WOW ...du har smukke grønne øjne....skøn ser du ud. :-) du skal nok finde en date der ikke ender...
(Nårhh, den var kær)

# Kan du bruge en fræk veludrustet dominerende fyr?
(Hvem kan ikke det? Men tror du virkelig, at jeg arbejder så hurtigt?)

# hej dk`s frækkeste tunge søger legeplads er til både bevoksede og ubevoksede og nyder våde og fugtige grotter. Tungen kan også lide at udforske det sorte hul godt og dybt og kan faktisk sige om du har feber,smil, er glad for at lege og gør det gerne en hel nat og vil i særlige tilfælde gerne forkæles med din champagne kys fra tungen
(Ew ew ew ew ew eeeeeeeeeeeeeeeeeew!)

# Jeg vil høre dig om du kunne have lyst til en lidt alternativ ide... Jeg leder efter en glad, frisk og liderlig pige der er frisk på at skrive frækt på mobilen, dele billeder og små film, samt have tlf. sex nu og da. Det skal ses som noget vi har sammen ind mellem det andet vi måtte have.
Vigtigt er at du er frisk på at være en dejlig tøs, luder og sperm-lover når vi lirer på mobilen, men kemien baner jo vejen frem.
(Du er dælme da noget af en charmetrold, hva'?)

# jeg er 29 år, bor i en penthouse i midtbyen i Kolding, er uddannet pilot så er vant til at rejse en del.. er på udkig efter en fast partner som evt kan blive til mere..
(Har Kolding penthouse? 29 er nok liiige ungt nok)