fredag den 9. august 2013

Yiihaa & Howdy

Åh gud...der er Country Festival i byen. Altså bevares, jeg tror de hygger sig. Og at der er en varm og behagelig stemning. Det er jeg slet ikke i tvivl om.
Men hold nu kæft, hvor er det grimt!

Uglen og jeg trissede rundt oppe i byen i dag. Der er sort af mennesker. Faktisk skide hyggeligt, men sjældent har jeg da set så meget dårlig smag samlet på et sted.
Så mange frynser samlet på så få kvadratmeter. Grimt fløjl. Revolverbælter m. lidt for meget blingbling. Stooore hatte. (Faktisk lovede jeg Uglen 100,- kr. hvis hun kunne kigge op ad gågaden uden at få øje på en cowboyhat.)
Så en ældre dame...temmelig udvisket og grå. Hun har klædt i frynsede denim hotpants, en bette top og en yderst stormasket og gennemsigtig trøje over. M. mere glitter end i en discokugle. Og så en hat...of course.

Jeg har sjældent fået så mange smil fra fremmede. De har sikkert tænkt, at jeg så så mild og glad ud.
Sandheden er, at jeg konstant kæmpede en kamp for at holde latteren tilbage.

Og nu fester de nede i "Indelukket". Som næsten er min baghave. Så når jeg sidder på terrandaen, er det m. musik i baggrunden. Og Yihaaa og Howdy råb. Og fandeme om de ikke også står og skyder m. løst krudt, når der bliver spillet en sang, som de rigtig godt kan lide.