onsdag den 3. juli 2013

Sur trunte vs. nøgne kvinder på kalender

G. kom utilfreds hjem fra job. I deres kantine har de åbenbart haft kalendere m. nøgne kvinder.
Anede det ikke, men kunne sådan set rage mig mindre.
Synes bare det er lidt sjovt, som mænd og kvinder er forskellige. Jeg vil til hver en tid hellere have en kalender m. mænd i hvide skjorter og m. opsmøgede ærmer. Sådanne underarme...suk.
Men mange mænd foretrækker så bryster, skridt og bagdel, og fred være m. det. (Og pis for mig...opfylder kun en ud af tre. Har dog til gengæld ret pæne 38 årige bryster.)

Nå, men de havde de der kalendere hængende.
Havde.
Indtil i dag, hvor de stakkels mænd pludselig følte sig ensomme og forladte midt i de seks halve stk. rugbrød m. ekstreme mængder fuldfed syntetisk italiensk salat.
Noget manglede...

Og jagten på synderen gik ind. Og blev kort tid efter afsløret. Det var den runde rødstrømpe fra bogholderiet, som havde fået nok!
"I kan kigge på hende derhjemme i stedet", havde hun m. bestemt nasal stemme, kvidret lige så spagt, som en slidt kilerem.

Eh, bland dig dog udenom. Jeg arbejder. Gider sgu da ikke køre ud til deres arbejdsplads og flashe bryster og landmandskonerøv, når jeg kan blive nede på mit eget arbejde og ydmyge mig selv totalt ved at ufrivilligt fremvise rustikt understel :(
(Fuck altså)
Sgu da spild af benzin at køre 40 km. for sådan noget.

Men hun er sur. Og påstår, at det er fordi det skræmmer evt. kunder og gæster væk.
Som om. Hun er sgu da garanteret bare pisse tvær over, at hun m. tiden har fået større organer, og at huden derfor har udvidet sig.
Jeg kender følelsen. Men så har jeg jo heldigvis charme, sødme og store bryster at falde tilbage på.

Men kosten har m. dybe indåndinger gennem næseborene, flået de nøgne kvinder ned.
Seriøst, der er to kvinder på den arbejdsplads. Og sådan ca. 25 mænd...

2 vs. 25.

............

Hvorfor skal sådan en "jeg elsker Bilka og Familie Journalen og hader smukke kvinder" type have den magt?
Jeg har den vildeste lyst til at finde svinsk-perverse plakater på e-Bay, og sende dem m. G. på arbejde.
Så må hun jo æde sin polyesterkage på sit kontor, hvis hun ikke kan lide lugten i kantinen.

Jeg synes det er latterligt. Egentlig synes jeg også "se mine bryster og mine kønsorganer smurt ind i glinsende mandelolie og se mig stå m. åben mund, så det ligner at jeg har fået et dick slap i nakken af en 32 cm. pik" kalendere er lidt for primat-agtige.
Men for fanden...lad dem dog. Det er da dybt til grin at starte på en ny arbejdsplads og skingert bræge: "Nu er der kommet andre boller på suppen" og derefter hysterisk fjerne den vigtigste del af kantineinventaret.

Så beder man da om at blive sat i bås som frigid snerpe.