tirsdag den 2. juli 2013

Én eller anden; skyd mig

Ej men for fanden! Nogle gange, ikke...?

Skal vi lige lave en sammenligning? Sådan én som Adele. Hun er fyldig. Men fandeme altid dejlig at se på. Og garanteret sådan en, som aldrig er kikset.
Så er der denne plus size model...


Som ser pisse godt ud.

Og så er der mig...Som ellers om nogen ihærdigt forsøger at skjule uheldige dele af mig selv. (Burde gå all-in og få mig en burka). Men som altid formår at havne i en situation, hvor jeg i dén grad udstiller mig selv.
Som f.eks. i dag. Hvor nederdel kravlede op, uden jeg anede det. Den tittede sådan set bare ud under kokkejakken...
Og ja, kald det en overreaktion. Jeg er ligeglad. Men jeg gik nærmest i sort. Og kunne næsten ikke rumme tanken om, hvem der måske har haft "fornøjelsen" af synet.













Burde nok bare erkende, at jeg aldrig bliver helt voksen på den der smarte måde. Vil nok altid være en lille smule uheldig. Synes måske nok bare, at det er lidt uretfærdigt, når jeg ellers gør alt hvad jeg kan for at gardere mig imod katastrofer.

Nå...kan lige nå en liste.

Dagens optur:
- Arbejde m. chefen, som ellers er på barsel. Men som var inde at afløse, fordi bossen ikke var der.
- Mit arbejde generelt.
- At jeg fandt en sammenkrøllet rest Zovir i make-up skuffen.

Dagens forklaring:
- Har en boss og en chef. De ejer begge biksen. Og insisterer på, at vi ikke kalder dem det omvendte.

Dagens nedtur:
- Herpeshætte.
- Fremvisning af understel, hvis tilstandsrapport kunne fylde fire A4 sider.

Dagens Årrhhhhh:
- Fik besøg på arbejdet. Af avisen. Som havde noget flydende m. procenter m. til mig.

Dagens "burde nok opsøge en psykolog":
- Havde sær drøm i nat. Var på hospital i sydafrika, hvor de insisterede på at operere mig. De var ikke tilfreds m. marmoreringen i min lever, så for at rette op på det, ville de indoperere en rib-eye steak.
Narkose brugte de ikke. I stedet skulle jeg benytte mig af et gammel afrikansk råd om at smøre mig ind i gammelt ko-blod. Det ville virke som narkose.
(Seriøst; jeg behøver hjælp!)

Dagens "hvad helvede sker der på Gul & Gratis?"