søndag den 23. juni 2013

NEJ!!!!!

For fanden! Hvorfor er mine øjne åbne nu? Det er søndag!! Blev der sagt. Sov da!!

Gik omkuld i sofaen i aftes efter en lang, men faktisk ret god arbejdsdag.
Flatlinede totalt i sofaen på ryggen m. højre ben smidt over ryglænet. Og faldt i søvn til lyden af det der Le Manszzzzz. Både fra tv'et, men sørme også fra en computer, hvor NOGEN havde gang i en live streaming på www.
Fortæl mig venligst hvorfor det skal ses to steder på en gang?

Vågnede så her for en halv times tid siden. Stadig liggende flatlinet på ryggen på sofaen. Stadig m. højre ben over ryglænet. Og nu m. mund så åben, at jeg faktisk vågnede og lå og gloede et stykke tid, før jeg lukkede munden.
Totat åben. Har helt ondt i kæben. Og er tør helt ned til leveren.
Ville blive ansat på stedet, hvis jeg gik til casting til "Langt ned i halsen". 

Nå, men er jo så ligesom vågen nu. Mindst to timer tidligere end beregnet.
Vågen. Og meget svagtsynet. Og nærsynet. Har glemt briller i firmabil. Så håber lidt på, at bossen heller ikke kan sove længe i dag,, så jeg kan hente dem.

Dagens dejlige gerning er allerede gjort.
Har fået sat en bekendt på semi-ignore på Facebook. Så han ikke kan se mine fremtidige opslag.
Magter ham ikke. Han havde engang humor, men nu er han bare blevet gammel...og bitter...og kommenterer udelukkende i en mavesur tone.

Har sådan en lyst til at give igen på den lede måde, når han endnu engang har efterladt en nedladende kommentar.
Og evt. fortælle hans kone, at hendes kære mand har sendt blomster og roser og kærlighedskort til en anden kvinde...

Bekræftelsesliderlig? Jeg tror på det.

Nå...skal tisse... Burde nok bare erkende, at jeg er ret vågen på denne søndag, hvor jeg ellers havde muligheden for at sove længe.
Så står vel bare op. Og forsøger at vække min boss via telepati....