søndag den 12. maj 2013

Zzzzøndag

Har kapret sofaen. Og erobret fjernbetjeningen. M. andre ord: G. er tvangsindlagt til at se "Say yes to the dress".
Dagen er gået m. besøg hos veninde. Og inspektion af byggeriet af motorvejen sammen m. G.
Ja...sådan er det. Mangler faktisk kun en pumpetermokande og et sammenklappeligt bord/bænkesæt i bagagerummet.

Men tilbage til motorvejen... Er faktisk imponerende, hvis de får den bygget korrekt.
For G. har taget en bog nede på Teknisk Forvaltning for et års tid siden. Han troede, at den 8543 siders tykke bog, var en gratis infobog til borgerne.

Næppe...

Der er i hvert fald mange håndskrevne notater i den. Så hvis motorvejen slår mærkelige sving, når den står færdig, så ved I hvorfor.

Havde forresten en drøm i nat, som jeg ikke helt kan tyde.
Først drømte jeg, at jeg havde købt sexlegetøj af en art. Lignede en fjernbetjening til en fjernstyret bil. Og havde en roterende dildo. Og musik.
Senere i drømmen havde jeg meldt mig til fitness for tykke. Træningsrummet var virkelig sært. Man skulle sidde i rundkreds i stole m. armlæn. Og træne.

Lyder faktisk som noget jeg ville kunne overkomme...