fredag den 12. april 2013

Efter 9½ times søvn...

Nå, var ellers begyndt på indlæg i aftes. I sofaen m. mobilen. Men så frøs jeg, og rullede mig ind i et tæppe...som må været blevet dyppet i æter. I hvert fald gik jeg ud som et lys.
Men altså, det er jo skønt at vågne og faktisk føle sig udhvilet. Og så på en fredag. As good as it gets.

Men ellers en okay dag i går. Fik dog flashet bryster til håndværker på jobbet. Havde glemt alt om  kjoles design foran, så lænede mig lystigt over mand som sad på gulvet. Og åbenbart fik mine bryster kastet næsten direkte i snuden.
Men altså, jeg er efterhånden vant til det. Har også præsteret at åbne døren for pakkeposten, som stod m. forstenet udtryk i ansigtet. Fordi...mine knapper i kjolen var blevet uvenner m. knaphullerne og der var var de skredet fra hinanden. Bogstaveligt talt. Så jeg åbnede sådan set døren...topløs.

Og så var der dengang i bilen, og i Fakta. Og...

Men jeg kan sgu ikke gøre for det. Bryster er bare monteret ret højt oppe. Fra naturens side. (Og så har jeg en ret kort overkrop). Og man klager jo ikke over penthousebryster, når man snart fylder 38 år.



Nå, men...pga. lockout, skulle Uglen først møde 11:30 i går. Og da jeg kom hjem fra job sidst på eftermiddagen, stod hjemmet som jeg havde forladt det. Incl. buspenge på bordet.
Jamen for fanden...gik jo ned i hendes rede, og blev mødt af en bebrejdende sky. "Hvorfor vækkede du mig ikke? Nu sov jeg over mig, så jeg nåede ikke i skole".

Jeg gentager lige:

"Nå, men...pga. lockout, skulle Uglen først møde 11:30 i går".


11:30! Og så sov hun over sig. Og nej, jeg vækkede hende ikke. Det er da rigtigt. Men jeg kører altså hjemmefra lidt i otte. Er der nogen der tror på, at hun ville vågne og forblive vågen, hvis jeg vækkede hende 7:30?

Køber fandeme et stort ondt vækkeur til hende.