fredag den 21. december 2012

Att.: Rasmus Seebach: Du skylder mig en ny bilradio

I går på vej hjem fra de sidste julegaveindkøb, gjorde jeg det jeg altid gør, når jeg kører bil alene: Synger.
Dog er jeg efterhånden temmelig allergisk overfor visse sange, som den lokale station spiller 5 gange i timen. Så jeg gav mig til at zappe og søge efter andre kanaler, mens jeg alligevel holdt for rødt.
Jeg nåede lige at høre "Æhhhhhåhhhhhæææææåhhhhh" Seebach i et splitsekund, og så gik radioen i sort. Og nægtede at tænde igen.

Rasmus Seebach! Du kan godt få bevæget dig ned i den nærmeste Thansen! Du skylder mig en ny radio!
Synes du selv det var sødt gjort? Hva'? Hva'? Hva'?
Det er meget muligt, at Bjarnebilen er pænt fimset m. alle sine blomster, men vi sætter alligevel grænsen ved følelsesmusik af din kaliber. Og det gjorde radioen så også...

Klokken var lidt i fem. Si' juhuhuuuuu. Jeg kør't i Bjarne hjem. Si juhuhuuuuu. 
Pluds'li' gik lyden ud. Si' Juhuhuuuu. Rasmus, din dumme stud. Si juhuhuuuuu.
Og det var diiiiiiin fejl! Din stemme var for Bjarnebilen, alt for stejl! 
Du har dummet dig! Du skylder mig...


Nå, apropos biler, så er mit kørekort et bevis på, at jeg er det første menneske i verden, der er vokset fra at være født som en gris. Det er pænt pinligt at skulle fremvise sit kørekort, og hvor dem der skal bruge dét og billedet som legimentation, nærmest ikke tror på at det er mig der sidder og troner der på billedet. M. virkelige store og uplukkede bryn. Stive børster.

Mødte politiet i dag, da jeg kørte ud m. firmafrokoster. De satte farten helt ned, mens jeg holdt der i venstresvingsbanen i krydset, og nidstirrede mig.... hvorefter de smilede. (Grinede?).
Havde ellers håbet på at de havde stoppet mig. Ville vildt gerne have et billede, hvor jeg ligger hen over motorhjelmen m. håndjern på.
Men det gjorde de ikke. Nok også godt nok, for jeg havde pisse travlt. Var sgu så stresset, at pulsen dunkede i tindingen.
Så jeg kørte videre, og hvad skete der så? Joehh, jeg kom til at køre bag en gammel tør vissen vindblæst gammel kvinde, som slingede voldsomt fra side til side, så man ikke engang kunne komme til at overhale hende. Hun havde travlt med at rode med noget på passagersædet. Sikkert en kryds & tværs. Og så kørte hun 30 km/t. 30! Lige dér...der havde jeg sgu lyst til at lege spøgelsesbilist. Hvis man da så bare havde kunnet overhale!

Nå, men langt om længe skal vi da hver sin vej. Så jeg gasser op, fræser hen ad vejen, ind i rundkørsel, ud af rundkørsel. On the road again! Ach, Du lieber autobahn!

...................


...






!!!!


¡@$£"#¤!!½§@!!!