mandag den 19. november 2012

Wordfeud Vs. Rødhætte

Som en af de sidste i landet, har jeg endelig fået øjnene op for Wordfeud.
Og jeg er så enormt barnlig, at det burde udløse en bøde. For det første er jeg en ret dårlig taber. Og i og med at jeg har opdaget at der er en indbygget chatfunktion i spillet, skal jeg i dén grad lægge bånd på mig selv. For det nytter jo ikke noget at hidse sig op. Heller ikke selv om jeg er ret sikker på, at nogen snyder ad helvede til. Der optræder i hvert fald ord, som jeg aldrig har hørt om før. Og jeg bliver så barnlig, når min modstander scorer latterlige mange point for et ord, der ved gud ikke findes. Og så har jeg lyst til at sende en chatbesked afsted. Ligesom dengang jeg spillede Yatzy på TV2's hjemmeside, og hvor jeg røg op at skændes m. modstanderen.

Fandeme et pinligt personlighedstræk. I stedet melder jeg mig ud af spillet. Sletter simpelthen modstanderen, hvis det går dem for godt.

Og så taber jeg forresten også 88% af samtlige spil. Fordi jeg synes det er enormt sjovt at finde på så klamme ord som muligt.




Ja, jeg véd det godt...Burde få mig en anden hobby.