søndag den 25. november 2012

Bimbo Vs. Gråstænkt

Dagens tur ind på www for at kigge efter blanke Se & Hør piger og ditto Side-9 piger, lærte mig noget nyt.

1) Begge typer billeder er taget hos samme bureau. Hvilket jeg opdagede da både Side-9 og Se & Hør pigerne stod i samme lokale foran samme guldspejl.

2) Fortalte det til Gråstænkt, som ellers har været fastmonteret i den anden sofa hele dagen, men som hurtigere end sin egen skygge lettede fra hynderne, og satte sig over ved siden af mig.
Og kan nu konstatere, at lyshårede kvinder m. overdreven hang til selvbruner og solarier, olierede kroppe, lys læbestift, luder make-up, brintoveriltehår og åben mund er noget han synes er frækt.

3) Når man skriver "bimbo open mouth" i søgefeltet på Google, kommer der lidt for nøjagtige billeder op.

4) Når Gråstænkt synes hende her er en lille fræk kattetigermis:





og når Rødhætte ser sådan her ud:





så har vi sgu et problem...


Efter en virtuel operation, ser jeg sådan ud. Nu skal jeg bare have det overført til virkeligheden.







Jørn Ege! Ring til mig. Og sæt den store fedtstøvsuger til ladning.




(For fanden jeg savner mine cigaretter!)