onsdag den 3. oktober 2012

Gul og Gratis: Så er den gal igen.

Ja, jeg indrømmer det. Gul og Gratis drager mig. Og m. god grund. For nu er den gal igen. Under "erotisk kontakt", ligger denne fristende annonce:


Håndværker tilbud til kvinder

Håndværker tilbud til kvinder, Hej

Jeg er selvstændig som handy mand og søger kvinder som mangler hjælp i hjemmet med reparationer indenfor Tømrer, Snedker, Maler, Murer eller havearbejde og som ønsker at betale i natura (Materialer kommer ved siden af) om det er enkelt opgaver eller mere faste opgaver er ingen hinder.

Din Alder er mellem 18 og 99 tender på yngre såvel som på ældre.

Par som ønsker en ekstra mand i sengen er ikke aktuelt for mig på nuværende tidspunkt.

Send en mail med:
- Navn (Gerne kun fornavn)
- Hvor i landet du ca. bor
- Hvad du skal have lavet
- Hvordan du efterfølgende vil ”belønne” mig for arbejdet
til xxxgmail.com

Eller send en privat besked her inde
Fuld diskretion gives og forventes.
Skriv blot jeg ikke bider.
Jeg tilbyder denne tjeneste i Fyn, Syd og Sønderjylland

KUN SERIØSE HENVENDELSER TAK.