fredag den 28. september 2012

Noget om karklude, bryster, facebook og øjenbryn.

Efter 14 timer på benene i går, var det en træt Rødhætte der i aftes vaklede i seng m. gangart som John Wayne m. voksenble.
Husker svagt at jeg kyssede Gråstænkt godmorgen, og så sov jeg videre.
Jamen for fanden, hvor er det skønt at sove. Havde dog (som altid) mærkværdig drøm. Var på kirkegården for at besøge min bedstemors grav, og ved samtlige grave var der stillet en skærm op, hvor man kunne trykke på nogle knapper. Ved tryk på en af knapperne, fik man et livebillede nede fra graven. (???)
Jeg trykkede, og frem på skærmen tonede der et dunkelt billede af min bedstemors foldede hænder over en bibel. Og så hendes højt elskede marguritbroche.
Ej men, undskyld...hvad sker der lige? Og jeg gik mest op i at det da var helt utroligt så ren bibelen stadig var. Helt fri for jord.
(I øvrigt ret imponerende, da hun altså blev bisat, og ikke begravet).


Dagens "Gud hvor jeg dog hader":
Våde uvredne karklude. Ew! Der er virkelig så klamt at komme hen for at tage karkluden, og så er den bare sjaskvåd, og vammel.
Hvorfor vrider folk ikke deres karklude?

Dagens: "Hold kæft hvor er det dog godt, at":
At Facebook ikke var opfundet da jeg var teenager.
Det ville have været et miskmask af:
- Dramaer m. veninderne. (Hvorfor skal tøser i teenagealderen altid enten elske eller hade hinanden? Og hvorfor er begrebet "bedste venner", kun til stede, så længe man er enige om alt? Så snart der sker forandringer, eller nogen bliver sagt imod, så bliver der skiftet ud m. ny bedste ven.
Ny regel: Teenagere skal lære, at venskab er i medgang og modgang.)
- Opslag m. Peacetegn over det hele.
- Drukbilleder. F.eks. af Rødhætte i en hæk. På en cykel.
- Sindssyg mange musikvideoer m. Whitney Houston, Melissa Etheridge, Pet Shop Boys, The Doors, The Corrs, Roxette, Ray-De-Oh, One Two, Alannah Myles osv.

Dagens: Jamen, halløjsa:
Jeg har da vist tabt mig.

Dagens: Nej, NU stopper galskaben fandeme!:
Side-9 pigen. Ej, men hvorfor helvede vil man ligne noget, som Mattel har kasseret i Barbieproduktionen?
Jeg har for nemhedens skyld markeret lidt i Paint, hvor jeg mener det går galt.





Nå, men det er fredag. Også her i Rødhættehytten.
Gråstænkt ligger og sover. Spørger jeg ham, gør han selvfølgelig ikke. På trods af at han lyder som en luftmadras der får lukket luft ud.
Jeg slapper af. Har lige set Top Model, og forsøger at rette tæer ud over Uffe Fuckhard. Gud hvor hans overlæbe da irriterer mig.
Så sidder han og siger til en 15 årig pige, at han tvivler på om hun kan få styr på mimikken over sine læber.




......Undskyld....men Uffe!  Den lader vi lige stå et øjeblik...



Og så tager vi lige en lille fredagskonkurrence. Præmien er en Mini-Muh.

Gæt en lokation! Er det:
a) Bjarne-bilen set indefra?
b) Rødhættes køkken?
c) Det rullende køkken?
d) Køkkenet på Jensens Bøfhus?