mandag den 17. september 2012

Kløpind til hunde?

Dagens bommert:
Tog fejl af groft salt og kunstig strøsukker, da jeg skulle have min havregryn i morges.

Dagens idiotiske "er-jeg-mon-helt-gennembagt?":
Stod i Fakta m. Gråstænkt Blev pludselig overmandet af en grusom træthed. Hvilket MÅ være forklaringen på hvad der efterfølgende sker.
Står i kø. M. mange andre mennesker. Gråstænkt står og roder i tilbudsreoler. Kan se han står ved siden af noget Pedigree, da han tager en pind-tingest op, og kigger på den. Den har ligesom et par hakker for enden.
Jeg gaber færdig, og spørger ham (fandeme helt oprigtigt): "Var det en kløpind til hunde, du kiggede på?"
G. glor på mig, som om jeg er dybt åndssvag, spørger om jeg virkelig mener det alvorligt, hvilket jeg kun kan nikke ja til.  (Her er det endnu ikke gået op for mig, at der sgu nok ikke ligefrem er salg i kløpinde til hunde, og at det er en tåbelig opfindelse, hvis den var opfundet).
Det var fandeme et koben...

Ej, men hvorfor ligger det så også henne ved hundemaden? Er da tåbeligt. Hvis du spørger mig.
Og ret skal være ret. I må da give mig ret i, at med trætte øjne og et hurtigt, og ikke grundigt øjekast, kunne det da godt ligne. En kløpind.



Nå, men ellers er der ikke så meget status at berette.
Teenagesøn taler m. vennerne.
Teenagedatter er sur på mig. Fordi jeg skylder hende 150,- kr. (Kan ikke huske for hvad). Og dem vil hun så sådan set have. Nu. Har sagt nej, så hendes øjenbryn hænger nede v. anklerne.

Og G? Jamen, han er jo forkølet. Og er gået i seng. Sjovt som han altid bliver hårdt ramt. Og ikke kan holde sine bakterier for sig selv. Har det faktisk også selv lidt træls.
Næse kan ikke bestemme sig for om den er forkølet eller ej. Men har pissemeget kvalme, hovedpine og ondt i maven. Og guderne skal vide at det har kostet kræfter at lave den karrygryde. Og sved. Og krokodilletårer.
Men jeg gjorde det. Alt imens han ligger dernede. Og sover.

Nå...men okay. Nu ER maden lavet. Har så godt nok ikke den fjerneste lyst til at spise den. Men det er blot en detalje.
Desuden tager han opvasken. Så alt i alt, er det faktisk okay. Men gud hvor jeg ønsker mig flere penge, og en Laura ude i køkkenet.