søndag den 12. august 2012

Rødhætte vs. den alternative verden.

Nu skrev jeg godt nok i aftes, at man ikke skal afvise ting, bare fordi det ikke er normalt. Som f.eks. Paranormal Aktivitet. Og det skal man heller ikke. Så derfor skal jeg heller ikke blankt afvise numerologi. Men jeg er skeptisk. Det er jeg!
Det er da ikke utænkeligt at jeg kunne få et bedre liv m. andet navn. Så jeg startede min research, og fandt frem til en gratis numerolog-generator, som ud fra mit navn og efternavn kunne give mig mit nye navn.
Men da min søgning på www efterlod mig med disse to nye navne: Slagter Mette og Gundbrit Filthest, droppede jeg min videre søgen.

Og så susede jeg videre til mine biorytmer, som ærligt talt pissede mig temmelig meget af!


Det vil jeg selvfølgelig ikke finde mig i, så jeg tog en anden test på en anden side.

"DAGENS TYDNING for 11/07/1975 den 12.08.2012
Du har fysisk krydsdag. (Ehh ja? Jeg har pms!) Pas på i trafikken, - din reaktionsevne er nedsat
Der er ikke det store følelsesmæssige overskud i disse dage"




Jamen for helvede da også! Hvad ligner det at genere mig på en solbeskinnet søndag?
Nå, men eftersom jeg kun har indtastet fødselsdag, men ikke klokkeslættet for min tur til verden, dropper jeg det og tilskriver det en gang humbug. (Og bliver indenfor i dag)
Så jeg snupper da bare et horoskop i stedet.

"Denne periode repræsenterer kulminationen på dine bestræbelser på at udvide dit aktivitetsfelt. Der er mere og mere, du har lyst til at gøre, og du afskyr alt det, der snævrer din frihed ind og begrænser dine handlemuligheder. Udfordringen ved denne påvirkning består i, at du bliver så tilstrækkelig bevidst om dig selv og det, du foretager dig, at du kan planlægge klogt og arbejde effektivt ud fra en oplyst egeninteresse i modsætning til ren og skær egoisme. Så længe du bliver inden for dine egne grænser - dvs. dine medfødte begrænsninger som menneske og begrænsningerne i din situation eller i de aktuelle omstændigheder - så kan du opleve en enorm medgang. Timingen i dine handlinger kan forbløffe andre og overbevise dem om, at du har heldet med dig. Men grunden til din succes er i virkeligheden, at du har forstået situationen til bunds."

Se, det var straks bedre! Så prøver vi et ugehoroskop.



???

Og endelig er der en generel beskrivelse af det enkelte stjernetegn og de personer der befinder sig i det.

Krebsen 21/6-22/7Du er sympatisk og forstående overfor andre folks problemer. Du
betragtes som et naivt fæhoved. Du udsætter altid alting og laver aldrig noget selv. Andre prøver normalt at undgå dig, da du betragtes som meget kedelig.
De fleste modtagere af socialhjælp er krebse.