søndag den 26. august 2012

Lægevagten, godaften.

Hmm. Blev bidt af olm kat i morges. Her til aften blev det godt nok noget misfarvet, så ringede til lægevagten. Just in case. Og så ville de se mig. Omvendt verden. Normalt skal man tigge om at komme til. (Har jeg hørt) Nå, men så sidder man her nu. Og venter på lægen. I totalt grimt tøj.
Sød sygeplejerske har givet stivkrampesprøjte. Og nu snakker de om at jeg ikke må tage på arbejde i morgen. Fordi arm skal holdes i ro.
????
Hvad gjorde man i gamle dage? Hvor kattebid var en hverdagsting?
Nå, men venter på læge. Overvejer at simulere kraftige smerter så jeg kan få morfin. Så får jeg i det mindste noget ud at være her.
Men de snakker i stedet om antibiotika. Fedt nok. Det får jeg tyndskid af...
Opdatering følger...


**Opdatering**

Selvfølgelig skal jeg ikke have en sygedag i morgen pga. sådan en bagatel. Fik jeg også lægevagten overbevist om. Så nu er jeg på det der penicilin.
Så er der snart fest i trussen...