mandag den 20. august 2012

Goodiebox. Nu minus goodie.

Der findes en butik på nettet, hvor man tilmelder sig og derefter hver måned modtager det de kalder en Goodiebox m. diverse skønhedsprodukter. Lidt ligesom de der lykkeposer man engang kunne købe. Hvor man i bund og grund ikke aner, om man lige så godt kunne have kylet pengene i toilettet, eller om man faktisk får noget for pengene.

Lad mig sige det med det samme: Risikoen for at få katten i sækken hos Goodiebox, er temmelig stor. For hvor lykkeposerne i det mindste indeholdt noget, så risikerer du at få: Nada fra firmaet.
Men det forhindrer dem ikke i at trække pengene på forhånd. Og hvis du er rigtig heldig, så trækker de 3xmånedlig betaling på een gang. Selvfølgelig uden at sende kassen m. produkter.
Det er åbenbart sådan de hiver overskuddet hjem i firmaet.

Så er der selvfølgelig muligheden for at kontakte dem. Skulle man tro. Men hvis man endelig er så heldig at få svar, risikerer man at få kontakt til en Hubba Bubba gnaskende pige på maks 21 år, og m. et overforbrug af engelske gloser proppet tilfældigt ind mellem de danske.
Man er vel international. Eller bare lidt tomhjernet...
Der er mange der så forsøger at få kontakt m. dem via deres Facebookside. Her er det Cezilie på 19 år, der sørger for at svare de utilfredse kunder. Bemærk hendes falske "Hav en fantasssstisk dag", som går igen i kvalmende mængder.

Skid da hul i "ønsker om fantastiske dage", når der ikke sker en skid. En af mine veninder er blevet trukket tre gange på en måned. Ingen goodiebox er ankommet m. posten. Og Goodie-trunterne er stoppet m. at svare på hendes henvendelser.
Og hun er desværre ikke alene. Mange andre har penge ude at svæve.

Gad vide om tavsheden fra Goodie-trunterne skyldes at de er taget på charterrejse for de ekstra penge?









3 kommentarer:

  1. Jeg rykkede også på FB siden fordi det var gået en uge uden svar på emilen, der fik jeg svar tilbage på facebook ala: Vi er kede af at vi har været langsomme, men vi har svaret og sendt en email nu... mange et eller andet hilsner.

    Jeg havde så ikke modtaget nogen email, og tænkte den var havnet i spam eller sådan, efter 2 dage uden spor af den forsvundne email, ringede jeg hvortil jeg fik svaret: Vi ville gerne sende en email, men vi vidste ikke hvad vi skulle skrive........_Begge_ vores chefer er på ferie, så vi ved ikke hvad vi skal gøre.

    WTF?! O_O
    Det gør mig sur at de lyver direkte for mig, for at se pænere ud.

    SvarSlet
  2. Det er godt at hun kan smide skylden over på skønne Tessa, der har haft ferie.. Måske cezilie-pigen, skulle få styr på om de skal skrive til "hello@goodiebox.dk", "hallo@goodiebox.dk" eller "hallo@goodiebox" ...... Det ville da være en start!

    SvarSlet
  3. Kontant du må henvende dig til programmet kontant.

    SvarSlet