tirsdag den 10. juli 2012

Rygestop - Dag 1.

Vågnede kl syv i morges. Ikke af arbejdsliderlige tyskere denne gang. Næhh, jeg lå ellers og drømte sødt. At jeg kørte på Segway og blev overhalet af amerikanske ligvogne, som var på lastbilsstørrelse. Og så var der en trucker med kraftigt sort overskæg, som sendte kys og råbte kærlighedserklæringer efter mig, mens han kørte i den der lig-lastbil, og hvor man kunne se liget udefra. Og så tog jeg min Segway og kørte hurtigt tilbage. Og så kæderøg jeg. Helt vildt.
Og så vågnede jeg og kom i tanke om at jeg jo er ikke-ryger nu.
Kan fandeme ikke engang ryge på min fødselsdag. (På den anden side, chancen for at opleve mange fødselsdage endnu, er nok også forøget uden cigaretter).

Og NU kommer kampen. For ikke alene skal jeg kæmpe mod abstinenser. Men jeg skal også kæmpe mod forhøjet bmi. Skal IKKE tage på. Så den Endomondo skal bare bruges endnu mere.
Nå, men går faktisk okay lige nu. Har ikke lyst til at slå nogen ned, men det kan jo komme. Det skidt...


Status:

-Har ikke modtaget flere sure mails fra hjemmeværnsmænd.
-Skal ud med ynglingschef og have ordnet hove på fredag. Glæder mig!
-Fylder år i morgen, og Gråstænkt har endnu ikke spurgt efter ønskeseddel. (??)
-Har forsøgt at lede efter gemt gave. (Ja, så barnlig er jeg)
-Leasy har ikke svaret endnu. Skovlhoveder.
-SKAT.dk har ikke indsat mine penge endnu! Skriver fandeme en sur mail.
-Okay, kan faktisk mærke at jeg sidder og bliver irriteret nu. Af unavngivne årsager. Krafthelvede!


Vender lige tilbage senere...