onsdag den 25. juli 2012

Mens fødderne bliver afgiftet...

Har været ude at cykle. Som sagt. I hedebølge. Og mens jeg stod og lavede mad, kunne jeg ikke koncentrere mig overhovedet, fordi der nede fra fodafdelingen steg en grotesk lugt op. Så nu, mens noget kød steger i ovn, har jeg proppet fødder i verdens mest kraftige sæbeblanding.

Nå...lige en indskydelse. Har skrevet et bloginlæg i dag. Og slettet det.
Fik en sur henvendelse fra et bittert og ensomt menneske, som mente at jeg var småperifid (Må jeg være fri! Jeg er storperifid). Og at jeg var kedelig og sådan noget. Og om jeg nogensinde har lavet noget der gav mening.


Jarrhh! Det har jeg da :) Men hør her, tåbe. (For jeg slettede mit tidligere indlæg, fordi du trods alt ikke fortjente så meget plads). Der findes ingen mennesker, som KUN beskæftiger sig med ting der giver dyyyb dyyyb mening. Almindelige mennesker laver også unødvendige ting. Og ved du hvad, snuske? Det kaldes at leve. Du ved, se en film, læse et blad, drikke sig fuld, shoppe på eBay osv osv. Intet af det nævnte giver ret meget mening for menneskeheden. Men det giver mening for en selv.
Og mens jeg har din opmærksomhed:  Kloge mennesker er ikke dem der kan flest fremmedord, skriver i højt lixtal eller har en fin uddannelse. Kloge mennesker er dem der hviler i sig selv, og som forholder sig til hele følelsesregistret i personligheden. Og har ikke er bange for at stå ved en personlighed med krummelurer. Det ER trods alt bedre end et politisk korrekt kedeligt tørhoved.

Satans også...nu kom det alligevel til at fylde for mange linjer. Nå, men det er fordi jeg ka' så godt li' dig!



Nå, aftenen skal vist bare gå med en travetur, når solen har bestemt sig for at skrue lidt ned. Og noget tv. Fra et ikke-eksisterende tv-program.
Man kunne jo lade Gråstænkt se noget om biler. Og så selv snuppe en gyser på computeren. Eller endnu bedre...Sex and the City.