lørdag den 14. april 2012

Iceberg right ahead!

Gråstænkt har inviteret mig i biografen i aften. Åhh, for første gang skal jeg se Titanic på det store lærred. Og så i 3D. Jeg glæder mig lige så meget, som Lebbe-Lone er grim.

Vågnede kl. syv i morges. Udhvilet. Er det alderdommen der sætter ind? Før jeg ved af det, så går jeg vel "til køjs" kl. 21:15 og står op kl. 6:00 på en fridag. For at få noget ud af dagen.
Nå, men min krop og jeg blev enige med Gråstænkt og hans krop om at sove lidt længere. Jeg skal jo være frisk til i aften.

Hov forresten; den røde jakke kom i går og leverede min pakke. Jeg så postbilen inde fra stuen, så jeg tonsede ud i entreen og fik åbnet, lige da jeg gennem det røgfarvede matterede glas (Ja, det er ækelt!), så at Røde rakte en arm og finger frem mod dørklokken. Arme mand, tror han blev lidt forskrækket.