fredag den 12. august 2016

Det betyder folks opslag på Facebook

Handling:  Prik-prik
Betydning: Jeg er socialt akavet og tør ikke spørge dig direkte, men: Vil du have sex med mig?


Handling: Jeg slår en dramatisk statusopdatering op, men jeg nægter at uddybe. hvad der er galt.
Betydning: Spørg mig! Please! Spam min indbakke med bekymring. Vær bekymret for mig. Og bliv ved! Også selv om jeg nægter at udtale mig. Jeg vil se, hvor mange der bekymrer sig for mig.


Handling: Jeg rydder op i min venneliste. Hvis du kan læse dette, så er du stadig blandt dem, som jeg gerne vil have i mit liv.
Betydning: Jeg ser mig selv som en meget vigtig person. Så nu skal du kommentere med et hjerte på denne status, så jeg ved du sætter pris på mig og at du ikke blev slettet.


Handling: Smækker et billede op af et glas rødvin og "Fifty shades of Grey".
Betydning: Jeg er liderlig og skabsalkoholiker.


Handling: Tjekker ind i Fitness World
Betydning: Jeg bruger mere energi på at tjekke reaktionerne på min status, end jeg bruger på løbebåndet.


Handling: Deler en advarsel om slemme indbrudstyve med knojern og trang til at lemlæste folk.
Betydning: Intet. Artiklen er fem år gammel.


Handling: Poster billeder af alt barnet foretager sig.
Betydning: Harmløs og sød person, som bare gerne vil dele det, der betyder mest for dem. Inkl. en lort i potten.


Handling: Poster billede af sine lår/ben i en liggestol ved poolen eller stranden.
Betydning: Vedkommende har virkelig smukke ben og vil gerne vise dem frem. Hvilket man godt kan forstå, når man har sundet sig og er færdig med at ærgre sig over sine egne ben, som mest af alt ligner to ruller hessiantapet.


Handling: Poster en lang kærlighedserklæring til ægtefællen med referencer til en turbulent tid, som nu er overstået efter tre måneders parterapi.
Betydning: Forholdet synger på sidste vers.


Handling: Slår kun opslag op. der omhandler prestigefyldte handlinger og indkøb.
Betydning: Lavt selvværd, som forsøges boostet via materielle ting.


Handling: Poster hede kærlighedssamtaler på offentlig væg med ægtefællen, som sidder ved siden af i sofaen.
Betydning: Eat shit, singler!