tirsdag den 5. januar 2016

Sig det med en gif. - Volume 32½




Når man - grundet mavesyre/av-av - har indtaget ret mange Magnesia-piller for at lindre smerten og hvor man sørme havde glemt, hvordan det også virker på tarmsystemet





Når man logger på netbank og bliver ekstatisk over saldoen. Og kommer i tanke om den skide overførsel til budgetkontoen, som man lige havde glemt




Når man klikker sig ind på en hjemmeside og bliver mødt af pissetræls grimt nasalt instrumentalt musik





Når jeg åbner køkkenskabene




Når alle andre end én selv, forelsker sig på stribe og man igen er den eneste single til familiefesten





Når jeg skal nå noget på øverste hylde i køkkenet
 





Sundhedssøn, når vi rammer lønudbetalingsdagen





Man er møgtræt pg gerne vil skjule det overfor den person man taler med





Spejlbilledet om morgenen, når man går i seng uden at fjerne make-up





Når man står hos købmanden og pludselig kan mærke, at Magnesia-pillerne stadig har bivirkningen




Når Uglen helt frivilligt stikker hovedet ind i stuen med ordene: "Jeg går lige en tur"






Når barnet foran dig i køen nidstirrer dig og skærer ansigter til dig





Når man ligger på maven i sengen under dynen og prutten arbejder sig op gennem dynen





Når slanke kvinder klager over at de vejer 2 kg. for meget og at de føler sig feeeeede






Antallet af timer brugt på Netflix i juleferien

 




Ugledatteren, når 4 x svedige arbejdsmænd starter tidligt om morgenen med at pløje asfalt og fortov op





Når man venter på pakkeposten





Når jeg har pms og teenagerne fyrer en sarkastisk vittighed af, som jeg føler rammer mig personligt 





Når man har gæster og de ikke vil gå hjem, selv om man sidder og gaber kæberne af led





Når jeg foreslår Uglen at gå tidligt i seng





Når teenagerne ikke er tilfreds med aftensmadsmenuen




Når man har haft gæster - når de endelig er taget hjem - når man endelig kan prutte