søndag den 5. juli 2015

13 timer

13 timer. 13 timer i bagende kvalmende pisseklamt varmt møgulækkert vejr. Udenfor. I 13 timer.

Stor fest. I telt. Skide god fest. Søde mennesker. 

13 timer! Tror mine ben er hævede frem til september. 

Voldsomt mange øl. Mojito, som var nærmest ren rom tilsat mynte. 
Drinks drinks drinks... I 13 timer! 

Har utroligt nok ingen tømmermænd. Tror da fanden, alkoholen er jo fordampet i det øjeblik den landede i glohed overophedet mund. 

Nattens absolutte nedtur: når man bliver så fuld, at man går i panik med et par timers forsinkelse. 
Mærkede noget på mit ben. Noget vådt-agtigt. Noget, der ikke skulle være der. 
Daskede det væk. 

Det var en skovsnegl.







Jeg har skrubbet mit ben hudløs og hældt en halv liter håndsprit over og kan stadig mærke slimsporet.

Lortedyr.


Ellers nada nyt. I hvert ikke noget der bør deles. Tæller ned til ferie. Fire arbejdsdage og SÅ skal hvilepulsen ned.
Lurer stadig i den der singlegruppe og må bare erkende, at jeg ikke deler deres humor, deres lixtal, deres passion for citater og de der latterlige gule minions.
Har ellers skimmet igennem for at se, om der dog ikke var en enkelt mand med en sofistikeret grov sarkastisk humor. Og det er der sikkert. Blandt de 2000 medlemmer. Han er bare ikke blandt de 60 aktive.
Har desuden en fordom om, at folk konstant skyder med spredehagl i håb om at ramme bare én de kan flirtehygge med og jeg gider egentlig ikke spilde tid på at være den, der ikke fik røven med sig i tide og derfor endte med bly i ballen og dermed blev den "heldige udvalgte".

Må rette antennerne andre steder. Der må jo være en lækker overarm + ejermand derude, som ikke behøver 16 smileys i en enkelt sætning og som ikke er på udkig efter næste scoremateriale nonstop.

Jeg bliver mere og mere kræsen. Hold nu kæft, hvor er jeg snobbet, når det kommer til personlighed, humor, evnen til at formulere sig og personlige værdier.
Det er helt åndssvagt. Og med garanti også derfor jeg er single. Og jeg véd det godt. Men bare fordi jeg er 40 år om en uge, betyder det sgu da ikke, at jeg skal gå på kompromis?


Men....ej....det er da egentligt uhyggeligt, så snobbet jeg er blevet på det punkt. Hvornår skete det?