lørdag den 27. juni 2015

Noget om sex og meloner

Forsøger at styre min søde tand med at erstatte sukker og gelantine med meloner.
Går egentlig glimrende. Lige indtil nogle idioter begynder at poste billeder af deres slikskåle.
Har nærmest lyst til at slikke skærmen. Har overvejet så meget at skride på tanken. Men så tog jeg lige et greb om en af dellerne og huskede hvorfor det ikke er en god idé.

Skal i øvrigt også til fest næste lørdag. Og selv holde noget om to uger. Så bliver nødt til at være voksen og fornuftig.

Men for helvede...når man nu er på førstedagen af menstruationen er det bare pisse urimeligt! Har lyst til chokolade. Og e-numre.
Jeg er en omvendt Gremlin. Hvis man ikke fodrer mig inden midnat, bliver jeg til et monster.

Hvad sker der egentlig også for sukkertrangen under menstruation? De fleste af mine veninder er i samme båd. Er der lavet en understøttende undersøgelse eller er det bare noget vi kollektivt bilder os ind, så vi føler vi kan voldæde slik med god samvittighed?

Og som om det ikke er nok, så er jeg plaget af vanvittige drømme. Har de to sidste nætter nok haft sex med mindst fem forskellige mænd? Vild sex, hvor jeg nærmest har gnavet mig gennem en kø af mænd? Og det var bare alt for detaljeret. Husker, at jeg beklagede mig over manglende intimbarbering hos mig selv, lige da én af mændene trak trusserne af mig.

Ja tak...Skal jeg love for. Den bølge af hår, der væltede frem har brændt sig fast på min nethinde. Vi taler om en koloni af tang, der bølgede frem og tilbage mellem mine ben.

Hvorfor? Hvorfor drømmer man sådan noget? Og hvorfor fanden havde jeg sex med to mænd på samme tid? Hvor jeg gav dem hvert sit værelse i det sommerhus, hvor jeg boede?

Sgu da sært og måske lige overdrevet nok. Vil jeg mene. Kan godt nøjes med en enkelt mand. (Som ikke må være bange for at tage for sig).


Nå, men alles gut. Countdown til ferie. Countdown til forhåbentligt snarlig indbetaling fra Lønmodtagernes Garantifond. For pokker altså...:(
Glæder mig så meget til ferie. Til total afslapning. Til at nyde roen sammen med teenagerne. Til at være sammen med dejlige mennesker.

Ugens Mrm!
Var ude med arbejdet. Til en gang: "Nu hygger vi os sammen og det er snart ferie".
Voldsomt hyggeligt! Et vidunderligt lille øde sted i et vildnis. En øko-restaurant i fantastiske omgivelser.
God vin. (Det er så anden torsdag i træk jeg får alkohol i arbejdstiden - Me like!). Og virkelig lækker mad.

Kæft, hvor er det skønt at sætte sig til bordet og spise noget man ikke selv har lavet. Og hvor man ikke selv skal tage opvasken.