mandag den 11. maj 2015

Noget om "Victoria Milan" - Plus noget om min ærlige mening om utroskab

Ja, jeg har jo en profil derinde. På Victoria Milan. Uden billede. Uden noget. Med brugernavnet: "frodigeankler".
Det er mændene ligeglade med. De vil bare have spændingssex. Mænd i alle aldre. Med virkelig dårligt slørede billeder. 
Jamen seriøst...det der filter skjuler ikke en skid. Ingen kvinde ville i hvert fald kunne undgå at genkende sin mand, hvis han havde en profil derinde. 
Deres sløringsfilter svarer vel til mine brilleglas' sigtbarhed på en normal dag.

Men de søger, gør de. De gifte og de samboende. Efter mere sex. Efter dominans. Og skolepigeuniformer. Og hemmelige elskovsreder. 



- uddannet økonom, massør og autodidakt kok, er i et forhold men savner spænding. Jeg er en meget Empatisk, kærlig, romantisk, spontan og meget lideskablig fyr.




- søger spænding og en fræk flirt. Savner frække berøringer og kys da det desværre ikke sker derhjemme. Elsker en feminin pige især når det er med høje hæle :-)




- Humoristisk, intelligent, nede på jorden, empatisk, livsglad, naturlig og efter sigende meget attraktiv mand.

Jeg er gift med min bedste ven, med villa, vovhund og Volvo, og børn - det skal der ikke laves om på. Dog savner jeg passion, forventningens glæder, opbygningen til ...Er du kvinde, med udstråling, indre glød, livsglad, eventyrlysten, smilende, og har lyst til at møde ditto mand, Så kan jeg være den du søger, skriv endelig - diskretion en selvfølge.



- Som en frisk ung mand, der jævnligt kommer frem overalt i det ganske danske land, nyder jeg min hverdag og mine omgivelser. Dog mangler jeg lidt krydderi på tilværelsen, som man jo siger, og har derfor valgt at søge efter dette, gennem dette lettere anderledes initiativ.

Jeg er gift på 15. år, så du skal ikke regne med villa, Volvo og vovhund :) Har det rigtig godt - men finder det rigtigt pirrende med lidt flirteri på sidelinien!



-Hvad gør mig glad…hmmm… humor, åbenhed, komplimenter, blide berøringer, dybe hede kys…. (og meget mere, men det er nok lidt for tidligt ;)

Hvad gør mig ked af det… (ud over den manglende forståelse i mit nuværende forhold :). Vær nu ærlig f…. Det er så ærgerligt at spilde hinandens tid. Men når du er ærlig så gør det pænt. Lad os skilles med et ”tak. Ha en god dag…" Synes du ikke om mig og mit væsen, så sig ”tak, du er dejlig, men du er ikke helt det jeg søger…”
Og til sidst – pas på dig selv derude ;)





Jeg er specielt "vild" med den sidste: "Vær nu ærlig..." Erhmm...okay, bassemand? Kan du selv høre den sætning skære dig gennem dine trommehinder med et syngende skærende: "Dobbeltmoraaaaal" i simba- og dicsorytmer? 




Jeg er ikke vild med siden. Overhovedet. Men lad os nu også være ærlige; hvis folk vil være utro, så er de det. Også selv om "Victoria Milan" ikke eksisterede.

Man kan i hvert fald ikke bebrejde siden noget. Det er klamt, ja. Men det er folk selv, der er utro. Ingen tvinger dem til det. 

Personligt er jeg ikke vild med utroskab. (Og hvem er egentlig også det? Som offer?). Jeg har selv prøvet det. På allerledeste vis. Og jeg mistede egentlig bare generelt min evne til at stole på nogen i en periode. 


Men...


....der er også et men...




Verden er jo for pokker heller ikke sort/hvid. Og jeg synes det er tamt at brøle et "sviiiiin", med det samme man hører om utroskab. For som med andre ting her i livet, er der jo oftest flere nuancer i det hele.

Nogle personer er utro, fordi de er egoistiske møgører. Andre fordi de taber hovedet og forelsker sig. Og andre af helt andre grunde.
Og ja, bevares, jeg er da enig i, at man som hovedreglen burde afslutte et forhold, før man er sammen med en anden. Bestemt. Men nu er livet bare ikke sådan indrettet, at alt kører efter et skema. Og er det i bund og grund ikke også lige så slemt at være forelsketi en anden, som det er at have sex med en anden? 
Er det først utroskab, når det bliver fysisk?

Ikke rigtigt, vel?


Det ville være skide smart, hvis man var udstyret med en kontakt, så man kunne tænde og slukke for sine følelser. Men sådanne planer havde Gud (eller menneskefabrikken) ikke, da det kære menneske blev skabt. Vi er skabt med følelser i et kæmpe spectre, som ikke altid samarbejder med hjernen. Og lige så vel som en person der er single, kan forelske sig hovedkulds i et andet menneske, kan det samme ske for en person, der i forvejen er i et forhold.


Gør det personen til et dårligere menneske?




Overhovedet ikke. Personen er bare menneskelig. 


Og nu sidder der nok nogen og tænker: 


"Okaaaay, hende Rødhætte er bare total Joan Ørting og går godt nok åbenbart helt ind for utroskab!". 


I kunne ikke tage mere fejl. Utroskab gør møghamrende naller. Det kan smadre så meget og det gør så ubeskriveligt ondt at opdage, at man er blevet ført bag lyset. 

Den film, der bagefter kører på nethinden, hvor man ufrivilligt ser sin kæreste og hans elskerinde/affære/crush sammen, gør mere ondt end den ondeste øjenbetændelse. Og tankerne kortslutter nærmest ens hjerne. "Hvorfor?" - "Var det mig, der drev ham til det?" - "Er hun pænere end mig?" - "Elsker han hende?" - "Hvor længe?"- "Hvad nu?".

Jeg bryder mig slet ikke om utroskab. Og jeg håber aldrig jeg skal opleve det igen. 


Men der er stadig forskel. Der er stadig nuancer, Nogle gange er folk bare ikke pr. definition ondskabsfulde, når de er utro. 

Og ja, jeg har prøvet det fra den side også. At være i et forhold, hvor jeg ud af det blå forelskede mig i en anden. 
Havde jeg det godt med det? Overhovedet ikke. Jeg følte mig ussel. Også selv om jeg aldrig var fysisk sammen med den anden mand. Men mentalt derimod...der var jeg langt over grænsen.  
Jeg handlede aldrig på det. Men det var ikke egoisme. Det var ikke ondskab. Og det var bestemt ikke planlagt eller opsøgt. Det var bare mit hjerte der reagerede. I en ret lang periode. 

Og hvad er egentlig værst? At have et one-night-stand med svedig sex i fire timer og aldrig ses med personen igen? Eller at være fuldstændig rundtosset forelsket i en anden i ovet et år, uden at være fysisk med personen?