fredag den 28. november 2014

Verdens længste "sig-det-med-et-billede" indlæg

Har masser af tanker. I overflod. Men har smidt mig på sofaen og ligger derfor ikke i skrivestilling. Derfor bliver det sig-det-med-et-billede. Meget nemmere. Især når man er doven.


Når jeg opdager, at selv sexshops holder black friday...






Fordi det er rigtigt...






Har fundet seks ekstra lyskæder i kælderen ved mit julepynt...(Det var så lidt, EnergiMidt)







Når følelserne bare kortslutter og man mister evnen til at formulere sine tanker







Min dag i en nøddeskal





Da jeg hentede julepynten i kælderen og opdagede hvor mange julekugler jeg ejer (det er sygeligt)






Følelsen af at have lyst til at kravle helt ind i brystkassen på den person, der giver en et knus, når man har allermest brug for det







Ja...






At acceptere sig selv på godt og ondt





Jeg kunne endda sagtens undvære fjerdyret...






Følelsen, som kun en eks-ryger kender til...





Da jeg fik kilovis af kugler monteret rundt omkring i hytten





Always has been, always will be






Dagens accessories






At have lyst til at trække huden af giveren af knuset, så man kan kravle helt ind (Ja, jeg kan føle stor velvære ved oprigtige knus)







Når man gør det rigtige, men det alligevel bare aldrig helt lykkedes for en...







Worst feeling...






For det er du...