fredag den 28. november 2014

Julehættehytte update

Okay...jeg begik fejlen at skride i Føtex, inden jeg fik tjekket op på julepynten i kælderen. Kom hjem med en bærepose fuld af kugler, hvilket var dagens dummeste køb (selv om det var MEGET billigt), for da jeg fik hevet julepynten op fra kælderen, kunne jeg godt se, at julekugler nok ikke er det, som jeg mangler mest.

Tre bæreposer - to store tasker og to store kasser - alle proppet med julekugler og intet andet.


Tog et billede af nogle af dem...





Det er sygeligt. Men de gør mig varm om og i hjertet. Det gør de altså. Og man skal kunne finde glæde ved de små ting i livet. Det bliver man sgu nødt til at kunne.
Og jeg elsker kugler. Året rundt. Men lige nu og her, er det de farvestrålende og glitrende af slagsen, som står mit hjerte allermest nært.

Har købt et plastik juletræ. Blasfemi...faktisk. Men jeg vil gerne nyde synet af træet hele december (og de sidste par dage i november) og så er det sgu nemmere og mere holdbart med et kunstigt.
Og det er blevet pyntet. Meget pyntet. Ligner noget fra Walt Disney. Grenene er mere overbelastet, end min hælspore. Hvilket virkelig ikke siger så lidt...

Og ja ja...der mangler lys på den. Mangler IKKE lyskæder. Men mangler et ekstra stik. Som jeg køber i morgen.